johoop schreef:Zaterdag opgehaald, zondag nog niet mee gefietst
Mooie fets Juwelier!
Die nieuwe Ultegragroep, hoe bevalt die?
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Amclassic-fan schreef:Wat is hiervan de nieuwswaarde? Het is niet eens een continentale ploeg...
Il Grasso schreef:Il Grasso schreef:Update 2:Il Grasso schreef:
Update:
De keuze is inmiddels gemaakt en de wielen zijn inmiddels ook al binnen.
Het zijn Lightweight Obermayer 16/20 geworden.
Er is inmiddels ook al wat klein spul binnen. Een cadanssensor en bevestigingsbeugeltje voor de Garmin, en een setje Tune DC 14 snelspanners (zwart).
Komende week ga ik het stuur en de groep bestellen. De cassette wordt waarschijnlijk een 12-25.
Update 3:
De levering van het frame + vork wordt nog dit jaar verwacht i,p.v. januari 2010. Exacte datum is nog niet bekend.
Het kiezen van de bidonhouders heeft even geduurd. Ik zocht (carbon) houders die niet te zwaar zijn en ook op de kasseien grote bidons goed vasthouden. De Arundel Mandible schijnt aan al deze voorwaarden te voldoen en deze heb ik dan ook besteld.
De kabels (Power Cordz) worden waarschijnlijk morgen besteld, nog even navragen of de binnenkabel ook in wit leverbaar is.
Het stuurlint wordt waarschijnlijk Lizard Skin en voor de pedalen heb ik Speedplay op het oog.
Met een beetje geluk kan ie nog net onder de kerstboom. Ik ben benieuwd wat de weegschaal straks aan gaat geven als ie aan de haak gaat.
gvda schreef: Wilier neemt het stokje over als hoofsponsor van het Britse Sport Beans Wilier Cycle Team uit 2009. Het nieuwe team gaat officieel 'Wilier-bigmaggys.com-Prendas Ciclismo 2010' heten:
http://italiaanseracefietsen.wordpress. ... r-uk-team/