Tijdritfietsen
C a s r a n schreef:Kuiper schreef:Als één van de weinige heb ik op mijn oude Walser ook zo'n Walser sticker zitten.
Ik vind het echt mooi spul wat hij maakt.
Tevreden van die sticker?
Ik ben er wel tevreden over ja, maar over het stuur zelf ben ik meer tevreden daar zit de functionaliteit in .
Er is een fabrikant die zijn vorige tijdritstuur "Bar 1" 100% exact gekopieerd heeft.
Hij kwam er dit jaar achter toen een aantal Australiaanse renners contact opnamen met Dhr. Walser met vragen over het stuur.
Het tijdritstuur zou van hem afkomstig zijn, de renners hadden het stuur geleverd gekregen via een sponsor.
Door het kleine aantal geleverde sturen, (nog géén 50) weet hij precies aan wie er wat geleverd was.
Uit veiligheids overwegingen door de matige kwaliteit van de namaak is die per 1 Mei 2007 niet meer bij Walser te koop.
Vervolgens heeft hij "Bar 2" leverbaar gemaakt, het ontwerp daarvan had hij al enkele jaren liggen en heeft hem door Michael Rich uitvoerig laten testen.
"Production Stopped 1.May 2007
We are not responsible for similar Bars sold after May 2007"
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
maar als ze exact hetzelfde zijn, waaraan wil jij dan achterhalen dat dat stuur ook echt van Walser is!? als Walser zelf het "niet" kan in dat opzicht, vindt ik het wel een goed argument om dat stuur niet meer te leveren, want voor het zelfde geldt zit hij met de gebakken peren van een ander,,,
Kuiper schreef:Hij kwam er dit jaar achter toen een aantal Australiaanse renners contact opnamen met Dhr. Walser met vragen over het stuur.
Waar komen die vandaag?
Trouwens is dat probleem op te lossen door iedereen zo'n vette sticker op te sturen uiteraard!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Belgie ligt toch ergens in Vlaanderen of hoe was het ook al weer....
Enfin, taal kent inderdaad een grammatica en afspraken wat betreft spelling........., maar hoofddoel van taal is toch echt communicatie, en volgens mij weet iedereen wat er met australianen bedoelt wordt...... Maar iedereen weet natuurlijk ook wat er met ironie bedoelt wordt......, dus zijn we uiteindelijk toch gewoon één happy family, ook al komen we uit Australia of Vlaandria
Enfin, taal kent inderdaad een grammatica en afspraken wat betreft spelling........., maar hoofddoel van taal is toch echt communicatie, en volgens mij weet iedereen wat er met australianen bedoelt wordt...... Maar iedereen weet natuurlijk ook wat er met ironie bedoelt wordt......, dus zijn we uiteindelijk toch gewoon één happy family, ook al komen we uit Australia of Vlaandria