Vandaag gefietst in 2007?
[quote="GastheerG"][quote="alpe"]Afgelopen week in Lombardije(meer van lugano) vertoeft, o.a. geklommen naar Val Rezzo vanuit Porlezza, ongeveer 10 km, gemiddeld iets van 8% denk ik, wel slecht wegdek en continue van die blinde haarspeldbochten, dus afdalen was best gevaarlijk.
en tevens geklommen naar laino een stuk rustiger en beter wegdek.
http://maps.google.it/maps?oi=eu_map&q=Porlezza&hl=nl
[/quote]
Geweldig daar! Spreekt mij kwa cultuur en natuur meer aan dan het echte hoog gebergte. Plus dat je hier ook laat in het jaar nog lekker kan fietsen. ben er wel eens eind oktober 2 weken geweest. Heerlijk fietsgebied! En het eten ook![/quote]
Over het eten inderdaad niks te klagen:)
en tevens geklommen naar laino een stuk rustiger en beter wegdek.
http://maps.google.it/maps?oi=eu_map&q=Porlezza&hl=nl
[/quote]
Geweldig daar! Spreekt mij kwa cultuur en natuur meer aan dan het echte hoog gebergte. Plus dat je hier ook laat in het jaar nog lekker kan fietsen. ben er wel eens eind oktober 2 weken geweest. Heerlijk fietsgebied! En het eten ook![/quote]
Over het eten inderdaad niks te klagen:)
Sensa
Morgen zijn mijn vrije dagen weer om dus vanmorgen maar eens mijn wekelijks portie van 200km maar volgemaakt.
Heijen -Venzelderheide-Kessel-Asperden-Goch-Bedburg-Hau-Kleve-Geldenberg-Kartenspielerweg-Grafwegen-Milsbeek-Gennep-Hommersum-Heijen=65km
Nog geen 5 min thuis en het begint te regenen ,hier had ik al rekening meegehouden..............lang leve de buienradar...
Heijen -Venzelderheide-Kessel-Asperden-Goch-Bedburg-Hau-Kleve-Geldenberg-Kartenspielerweg-Grafwegen-Milsbeek-Gennep-Hommersum-Heijen=65km
Nog geen 5 min thuis en het begint te regenen ,hier had ik al rekening meegehouden..............lang leve de buienradar...
cornelli racing cycles Uden
Hallo fiets vrinden.
Vandaag werd ik om 8 uur wakker ,nog even wat liggen draaien en toen begon het te kriebelen .
Ik dacht vandaag maar eens met de ATB omdat ik mijn racerd niet vies of nat wil laten worden .
Nou hier in Heijen het modderbos in gereden , achter centreparcs door via de Maria roepaan rondom het vennetje richting Duitsland.
Daar langs Hommersum naar de Niers om via de Nierswanderweg naar assperden te rijden daar omgekeerd en door het bos terug naar Kessel.
Daara weer Hommersum en toen Via de oude spoorlijn Boxtel >>>Wezel naar het Heijense bos net geen 2 uur onderweg het was wel wennen zo na een seizoen op de weg.
Vandaag werd ik om 8 uur wakker ,nog even wat liggen draaien en toen begon het te kriebelen .
Ik dacht vandaag maar eens met de ATB omdat ik mijn racerd niet vies of nat wil laten worden .
Nou hier in Heijen het modderbos in gereden , achter centreparcs door via de Maria roepaan rondom het vennetje richting Duitsland.
Daar langs Hommersum naar de Niers om via de Nierswanderweg naar assperden te rijden daar omgekeerd en door het bos terug naar Kessel.
Daara weer Hommersum en toen Via de oude spoorlijn Boxtel >>>Wezel naar het Heijense bos net geen 2 uur onderweg het was wel wennen zo na een seizoen op de weg.
Vandaag met de club de afsluitingsrit van het seizoen gereden , 72 km . Tot een km of 60 ging het eigenlijk goed , maar daarna heb ik denk een koudje opgepikt. Ik moest bijna kotsen bij het cafe , maar hoefde het niet. Ik zit enigszins wat te trillen binnen .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
""Ga nou maar fietsen"' zei mijn vrouwtje .
Nou dat hoeft ze geen 2x te zeggen.
Heijen -Afferden-Oud Bergen-Ayen-Well-Wanssum-Geysteren-Maashees-Holthees-Overloon-Oploo-St Anthonis-Rijkevoort-Beugen-Oeffelt-Gennep-Heijen...
2:30..........65km a 26 km gem het ging wel niet zo soepel maar toch genoten.
Nou dat hoeft ze geen 2x te zeggen.
Heijen -Afferden-Oud Bergen-Ayen-Well-Wanssum-Geysteren-Maashees-Holthees-Overloon-Oploo-St Anthonis-Rijkevoort-Beugen-Oeffelt-Gennep-Heijen...
2:30..........65km a 26 km gem het ging wel niet zo soepel maar toch genoten.
Genoten vandaag. Mijn rug is aan het beteren en mijn nieuwe fiets is besteld, goed voor de moraal !!
Honderd km door de Westhoek langs de ijzer tot Boezinge en terug naar Gistel natuurlijk aan 33.6 gemidd. solo. Eindelijk een beter gevoel.
Honderd km door de Westhoek langs de ijzer tot Boezinge en terug naar Gistel natuurlijk aan 33.6 gemidd. solo. Eindelijk een beter gevoel.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lol, was een beetje te rap met schrijven...neenee een ander fiets uiteraard (trek madone 5.2) hehe. Even corrigeren. merci
trek x 500 2008
Omdat mijn vrouw de auto vandaag nodig had maar eens op een donderdag woon-werk Nijmegen-Arnhem gereden op de racert. Grappig dat het kennelijk veel uit maakt op welke dag je rijdt. Maandag en vrijdag kom ik meestal dezelfde fietsers tegen, maar vandaag vrijwel allemaal voor mij vreemde tenuetjes gezien.
Was eigenlijk best lekker fietsweer. Beenstukken en shirt lange mouw was wat aan de warme kant
Was eigenlijk best lekker fietsweer. Beenstukken en shirt lange mouw was wat aan de warme kant
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
We krijgen zo te zien een echt najaarsweekend Dat worden twee leuke ritjes, hopelijk in het zonnetje!
Vandaag voor het eerst de MTB maar weer eens van de zolder gehaald en 60km door de bossen gerost, oei...halverwege breekt de inbusbout van het zadel af, 15km staand op de pedalen naar de FM gefietst, metaalmoeheid was de conclusie van de FM, zo zie je maar weer lang stilstaan doet een fietsje geen goed.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.