Vorig jaar setje standaards van TS gekocht in het voorjaar traden lichte beschadigigen op bij de remvlakken na contact te hebben gehad met Stephan(ts-bikes) besloten het seizoen nog te fietsen ermee.
In de winter na overleg met ts-bikes de wielen naar PEZA gebracht na een weekje of 5 kreeg ik bericht van PEZA dat de wielen opnieuw geseald en geheel kostenloos opgehaald konden worden.
Nu dach ik dat Assos zeer goede aftersales had maar dit verdient zeker een Vette PLUIM
Lightweights
-
- Forum-lid
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 25 dec 2006 03:23
Wesemann reed met deze wielen zelfs Parijs-Roubaix...
http://www.cyclingnews.com/road/2008/ap ... p_Wesemann
http://www.cyclingnews.com/road/2008/ap ... p_Wesemann
-
- Forum-lid
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 01 jun 2007 15:42
- Locatie: Groningen
Rufio schreef:W0uter schreef:Dat is niet zomaar een ploeg. Sparkasse geldt als DE opleidingsploeg van Duitsland en is het uithangbord van het duitse juniorenrennen. Dat de wielen zo belachelijk lelijk zijn, daar kan ik me in vinden! Ik snap het sowieso niet. Wielen horen te draaien (en hard ook) dus dan zie je er toch niets van...
Ik vond het ook een beetje belachelijk dat zo'n junioren team op zulke goed wielen rijdt, maar na je uitleg relatifeert het een beetje, met succes valt natuurlijk veel te kopen
Waarom? die junioren rijden 2x harder dan toerders op lightweights
Trainen is voor talentlozen =P
hanoskator schreef:Rufio schreef:W0uter schreef:Dat is niet zomaar een ploeg. Sparkasse geldt als DE opleidingsploeg van Duitsland en is het uithangbord van het duitse juniorenrennen. Dat de wielen zo belachelijk lelijk zijn, daar kan ik me in vinden! Ik snap het sowieso niet. Wielen horen te draaien (en hard ook) dus dan zie je er toch niets van...
Ik vond het ook een beetje belachelijk dat zo'n junioren team op zulke goed wielen rijdt, maar na je uitleg relatifeert het een beetje, met succes valt natuurlijk veel te kopen
Waarom? die junioren rijden 2x harder dan toerders op lightweights
Dat zijn dan hele talentvolle junioren! Ze moeten dan wel zo'n 80 tot 90 km per uur kunnen rijden! Mij maakt het niet uit dat junioren op goed materiaal rijden. Maar gezien de financiële possite van de meeste junioren, lijkt het me niet verstandig. Of je moet ze aangeboden krijgen via een sponsor.
Een goede junior moet op iets minder duur materiaal ook opvallen tussen het gemiddelde! Dan kunnen ze altijd nog verbeteren bij de senioren door harder te trainen en als bonus, ook beter materiaal onder hun billen te zetten.
Gerardo
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Ik weet nu ook hoe het voelt om een LW wiel in stuk te rijden...... nou niet helemaal maar 1 spaak is over en dan kun je wiel afschrijven! Heb vorige week crash gehad met een kappot lw en een paar flink geschaafde campa record onderdelen (die pas nieuw zijn) en een speedplay pedaal die niet meer je van dat is als resultaat. Gelukkig is wonder boven wonder niks aan frame.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Gerardo schreef:hanoskator schreef:Rufio schreef:
Ik vond het ook een beetje belachelijk dat zo'n junioren team op zulke goed wielen rijdt, maar na je uitleg relatifeert het een beetje, met succes valt natuurlijk veel te kopen
Waarom? die junioren rijden 2x harder dan toerders op lightweights
Dat zijn dan hele talentvolle junioren! Ze moeten dan wel zo'n 80 tot 90 km per uur kunnen rijden! Mij maakt het niet uit dat junioren op goed materiaal rijden. Maar gezien de financiële possite van de meeste junioren, lijkt het me niet verstandig. Of je moet ze aangeboden krijgen via een sponsor.
Een goede junior moet op iets minder duur materiaal ook opvallen tussen het gemiddelde! Dan kunnen ze altijd nog verbeteren bij de senioren door harder te trainen en als bonus, ook beter materiaal onder hun billen te zetten.
80 a 90 zal dan wel bergaf zijn, ik heb in de interclubs tot nu maar max 67 op het vlakke gereden, en denk niet dat het ooit veel sneller gaat
grtz
2 de jr junior
@ Turbo66: Lightweight werd vroeger vervaardigd door de heren Dierl en Obermayer. Zo'n 8-tal jaar geleden werden hun wielen overgenomen door de firma CarbonSports, en sindsdien zijn ze beginnen werken met een DT Swiss achternaaf. In de beginfase van de CarbonSports Lightweights werden nog Dura-Ace en Record naven gebruikt; de wijziging moet ongeveer zo'n goede 5 à 7 jaar oud zijn. De wielen met de Record naaf zijn overigens even goed, en volgens Sharkman zelfs beter. De voornaaf is vrijwel steeds een eigen LW/CarbonSports produkt geweest.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -