Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 20 feb 2011 21:49

[quote="tomkolkman"]Vanochtend met girlinred een toertochtje op de cx gereden, lekker intensief en lekker intervallen. Ze vond het alleen nodig om over een slootje binnendoor te moeten gaan, niet zo slim want er volgde een mooie salto voorover, gelukkig wel met zachte landing. Had het graag op de film gehad want het zag er erg komisch uit![/quote]

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Maar het was wel een klassieke ja, we waren verkeerd gereden een graswal op, tom draaide terug, ik dacht ik kan ook gewoon naar beneden. Had wel gezien dat er een greppeltje was onderaan de heuvel, maar dacht daar wel even overheen te huppen. Het leek zo leuk, alleen jammer dat de grond bij het greppeltje niet zo hard was als ie eruit zag en mijn voorwiel erin verdween...

Maar leuk tochtje! Al met al bijna 3,5u gefietst met die koude pokkewind. En dat na de 5uur van gisteren maakt een nuttig en leuk trainingsweekend
~live fast, die young ~

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 20 feb 2011 21:51

Na vannacht even met een goede vriend de stad onveilig gemaakt te hebben vandaag met de zelfde jongen een rondje wezen trappelen. Man man man, wat was het koud! Op de planning stond een training voor maximaal 1.5 uur. Ik moest nog even op hem wachten en er stond inmiddels al een uur op de teller. We zijn even bij forumlid H&H geweest om even wat op te halen. Op de terugweg kijk ik in mijn ooghoeken en zie tot mijn verbazing 9 reeen. Die door het een of het ander waren opgejaagd. Ze sprongen met z'n allen over sloten en wegen. Wat een geweld was dat! Helaas geen foto kunnen maken omdat ik daar de tijd niet voor had. Wat een mooi gezicht.

Uiteindelijk stond ik vrijwel bevroren voor onze voordeur met 4 uren op de teller. Lekker dagje!

[edit] een grote typfoutje;) [/edit]
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

gamiel
Forum-lid

gamiel 21 feb 2011 00:47

Op de MTB vanuit Breda (schoonmoeder) door de bossen bij Galder, Chaam, Ulvenhout en Dorst, inclusief de vaste-route-achtbaan. Beetje fris, op open stukken flink wind, maar toch 66 km lekker bezig geweest. Er lag her en der zelfs wat sneeuwresten!

Maar het gebied rondom eigen huis (Utrecht) is toch mooier ...
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.

HenH
Forum-lid

HenH 21 feb 2011 01:51

[quote="Geert Jan"]Na vannacht even met een goede vriend de stad onveilig gemaakt te hebben vandaag met de zelfde jongen een rondje wezen trappelen. Man man man, wat was het koud! Op de planning stond een training voor maximaal 1.5 uur. Ik moest nog even op hem wachten en er stond inmiddels al een uur op de teller. We zijn even bij forumlid H&H geweest om even wat op te halen. Op de terugweg kijk ik in mijn ogen en zie tot mijn verbazing 9 reeen. Die door het een of het ander waren opgejaagd. Ze sprongen met z'n allen over sloten en wegen. Wat een geweld was dat! Helaas geen foto kunnen maken omdat ik daar de tijd niet voor had. Wat een mooi gezicht.

Uiteindelijk stond ik vrijwel bevroren voor onze voordeur met 4 uren op de teller. Lekker dagje![/quote]

Dat is bij ons normaal Geert jan die reeën;)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

geer
Forum-lid

geer 21 feb 2011 11:21

Ik vond het kkkoud gisteren. Toch nog 87km kunnen volbrengen. Heel dik aangekleed met een extra softshell onder mijn lange koerstrui en een buff om mijn nek.
Ik denk dat ik morgenmiddag maar drie uurtjes vrij neem, de rest van de week wordt het weer bagger weer! Morgen tenminste nog een zonnetje!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 21 feb 2011 11:25

[quote="Geert Jan"]Op de terugweg kijk ik in mijn ogen [/quote]

Ik kijk wel eens diep in iemand anders' ogen, maar deze uitdrukking kende ik nog niet :)
Less is bore

twor
Forum-lid

twor 21 feb 2011 14:32

Gister weer voor het eerst buiten gefietst in 2011, wat een zaligheid was dat zeg. Wel erg koud vooral op m'n hoofd maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Kort tochtje gemaakt over de veluwe.

Het smaakt in iedergeval naar meer !!

geertjan5
Forum-lid

Gebruikersavatar geertjan5 21 feb 2011 17:30

Harmen, het was alleen ook niet bij jullie, het was tussen Spannenburg en Woudsend. En 9 stuks vond ik vrij veel..

[quote="Daniel1975"][quote="Geert Jan"]Op de terugweg kijk ik in mijn ogen [/quote]

Ik kijk wel eens diep in iemand anders' ogen, maar deze uitdrukking kende ik nog niet :)
[/quote]

Haha bastard! Foutje, moet natuurlijk zijn in m'n ooghoeken** zal wel weer eens met meerdere dingen tegelijk zijn bezig geweest.

Mooi opgemerkt!:)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

farelli
Forum-lid

farelli 22 feb 2011 13:42

Vanmorgen een anderhalf uurtje weggeweest.
Koud, rond of onder het vriespunt. De kanalen plaatselijk al weer voorzien van een ijslaagje. Wel een heerlijk zonnetje en gelukkig niet teveel wind.
Mooie roofvogel recht boven me gehad.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 feb 2011 16:59

Opgestaan met -7, geduldig gewacht tot de temperatuur rond het vriespunt was. Rond 12h30 vertrokken richting Drenthe om daar de beschutting van het bos op te zoeken. Hartslagmeter lekker thuis gelaten en veel nieuwe weggetjes geprobeerd. Diverse herten gezien!

Heerlijk gefietst in de bossen rondom Zeijen, Norg en Een. Terug via Roden en Peize. Erg fijne training, teller kwam uit op 77 km.

erwinb
Forum-lid

erwinb 22 feb 2011 18:32

Vanmiddag nog even een rondje gemaakt, Zutphen, Vierakker, Wichmond, Hengelo, Vorden, Ruurlo, Barchem, Zwiep, Markelo, Laren, Almen, Warnsveld, Zutphen. Iets meer dan 80km.

Het waaide nog aardig op de open vlaktes, maar met het zonnetje erbij was het vooral genieten. Tot 60 km ook geen last van de kou. De laatste 20 km kreeg ik wel waanzinnig koude voeten en was ik blij dat ik thuis was en onder een warme douche kon stappen :)

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 22 feb 2011 21:46

Vandaag gewoon mijn woon-werk gedaan.

Vanochtend was het echt ontzettend koud. Op de zaak wisten ze me te vertellen dat de gevoelstemperatuur erg laag was. Als het me niet verteld was had ik het zelf wel kunnen vertellen :)
Vanavond ging het gelukkig een stuk beter.

BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Plaats reactie