Vandaag gefietst in 2012
Niet verwacht (want hevige buien overdag) en niet gepland (want een lange werkdag), maar toch nog even 45km gepeddeld in prima weer!
Gemiddeld 29,88km/h maar wel iets dieper gegaan dan ik van plan was.
Een paar weken onregelmatig fietsen zorgt ervoor dat ik af en toe mijn hartslag wat lastig onder controle krijg.
Gemiddeld 29,88km/h maar wel iets dieper gegaan dan ik van plan was.
Een paar weken onregelmatig fietsen zorgt ervoor dat ik af en toe mijn hartslag wat lastig onder controle krijg.
Na 8 dagen eindelijk weer eens gefietst omdat mijn omgeving zo vriendelijk was mij met een griepje aan te steken....
Vandaag iets ierder nar huis wegens het dreigend goede weer
om halfvijf op de winterfiets gestapt terwijl het nog licht regende maar de lucht klaarde op. Vanaf vijf uur was het droog en toch nog een paar uurtjes kunnen trappen.
Een ruime week niet fietsen in combinatie met een lichte griep heeft wel een kaalslag teweg gebracht. Ik heb nog flink mijn best moeten doen om nog niet eens gemiddeld 28km per uur te halen terwijl ik inmiddels al weer boven de 30 gewend was.
Vanaf nu de draad weer leker oppakken dan komt het vast wel goed.
Vandaag iets ierder nar huis wegens het dreigend goede weer

Een ruime week niet fietsen in combinatie met een lichte griep heeft wel een kaalslag teweg gebracht. Ik heb nog flink mijn best moeten doen om nog niet eens gemiddeld 28km per uur te halen terwijl ik inmiddels al weer boven de 30 gewend was.
Vanaf nu de draad weer leker oppakken dan komt het vast wel goed.
Vanwege de te verwachten buien wou ik vanavond 2 uur gaan spinnen, maar dat ging niet door wegens ziekte van de instructeur.
Toen maar snel de fiets opgetuigd en op pad gegaan richting 't Montferland.
Wat de buien betreft meer geluk gehad dan juulh, enkel een paar spetters in Zeddam en voor de rest een paar kletsnatte fietspaden.
Onder andere twee keer de molenbult in Zeddam en drie keer Peeskesbult opgereden, in totaal 345 hoogtemeters en ruim 58 km weggetrapt en net op tijd voor het donker thuis.
Toen maar snel de fiets opgetuigd en op pad gegaan richting 't Montferland.
Wat de buien betreft meer geluk gehad dan juulh, enkel een paar spetters in Zeddam en voor de rest een paar kletsnatte fietspaden.
Onder andere twee keer de molenbult in Zeddam en drie keer Peeskesbult opgereden, in totaal 345 hoogtemeters en ruim 58 km weggetrapt en net op tijd voor het donker thuis.
-
- Forum-lid
Heb vandaag voor het eerst achter de brommer getraind. Die houden we erin, ging echt als een zonnetje. Lekker gepeddeld met iets meer dan 40 gemiddeld. Tussendoor een paar sprintjes. Ik vond het erg jammer dat we uiteindelijk maar 85 kilometer konden rijden, omdat het donker begon te worden. Volgende keer iets eerder vertrekken, dan kunnen we boven de 100. Maat van mij op de brommer reed ook voor het eerst met een wielrenner in zijn wiel, maar hij deed het voortreffelijk. Talentje voor op de derny. 

Door wind en regen richting de Posbank gefietst en daar wat klimmetjes gepakt en door wind en regen weer naar huis.
Goed voor 80 km en een stel kletsnatte en ijskoude voeten, volgende keer bij dit soort weer er aan denken om de schoenhoezen aan te trekken.
Gelukkig had ik wel mijn nieuwe regenjasje aan en die doet prima zijn werk, houdt de regen tegen en ventileert toch nog goed.
Ondanks de nattigheid toch lekker gefietst en weer de nodige hoogtemeters gemaakt.
Goed voor 80 km en een stel kletsnatte en ijskoude voeten, volgende keer bij dit soort weer er aan denken om de schoenhoezen aan te trekken.
Gelukkig had ik wel mijn nieuwe regenjasje aan en die doet prima zijn werk, houdt de regen tegen en ventileert toch nog goed.
Ondanks de nattigheid toch lekker gefietst en weer de nodige hoogtemeters gemaakt.
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Vanavond mooi weer in Zuid-Holland! Droog, flauw zonnetje maar wel véél wind!
DH-Hoek van Holland-DH gedaan. Terug door de duinen (met windje in de rug
)
DH-Hoek van Holland-DH gedaan. Terug door de duinen (met windje in de rug

Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
Vandaag Raalte-Nijverdal-Holten-Nijverdal-Holten-Nijverdal-Raalte gefietst.
Goed voor 60 kilometers waarvan ongeveer 45 km flinke heuvels voor NL-begrip.
Was lekker druk daar met wielrenners. Eindelijk weer eens mooi weer, op gegeven moment lange broek uit gedaan (draag ik over korte).
Goed voor 60 kilometers waarvan ongeveer 45 km flinke heuvels voor NL-begrip.
Was lekker druk daar met wielrenners. Eindelijk weer eens mooi weer, op gegeven moment lange broek uit gedaan (draag ik over korte).