Ik herken dit: Chinese blokken zijn aardig voor het vlakke, maar voelen niet krachtig genoeg voor de heuvels. Ik heb ze vervangen door de blauwe Reynolds, tot volle tevredenheid.FranX78 schreef:Sinds mei maak ik gebruik van 50mm full carbon wielen van Farsports inclusief de bijgeleverde zwarte FSE remblokken (eigen merk). Over de wielen ben ik zeer tevreden. Over de remblokken wat minder.
Als ik in heuvelachtig terrein ga fietsen monteer ik normaal gesproken mijn Ultegra 6800 alu wielset.
Vorige week heb ik van thuis uit een rondje gedaan via de slingerberg. Aangezien ik maar 1 (niet te lange) afdaling had bij de snijdersberg (afdaling tussen slingerberg en moorveldberg in), dacht ik het wel met de carbonwielen (remblokken) af te kunnen.
Het viel niet bepaald mee om op voldoende af te remmen op het laatst. hierdoor wil ik eigenlijk niet wachten met vervangen tot mijn huidige remblokken op zijn.
Farsports schrijft voor om hun eigen remblokken te gebruiken of Swissstop Yellow.
Swisstop yellow zal stukken beter zijn dan de remblokken van Farsports, maar ik lees hier op het forum ook minpunten. Welke remblokken adviseren jullie icm deze wielen?
Carbon clinchers uit China vragen
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Snijdersberg, Slingerberg.....dan ben je voor mijn deur langsgereden
Thanks voor de tip.JoostG schreef:Ik herken dit: Chinese blokken zijn aardig voor het vlakke, maar voelen niet krachtig genoeg voor de heuvels. Ik heb ze vervangen door de blauwe Reynolds, tot volle tevredenheid.
Zijn dat deze?: http://www.bikeparts4u.nl/race/remblokk ... remblokken
Zijn ook nog eens goedkoper dan de swissstop yellow.
karluk schreef:Snijdersberg, Slingerberg.....dan ben je voor mijn deur langsgereden
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik fiets daar geregeld. Van mij is het volgens mij het dichtsbijzijnde heuveltje en het is een mooi rondje van ongeveer 100km.
FranX78 schreef:Thanks voor de tip.JoostG schreef:Ik herken dit: Chinese blokken zijn aardig voor het vlakke, maar voelen niet krachtig genoeg voor de heuvels. Ik heb ze vervangen door de blauwe Reynolds, tot volle tevredenheid.
karluk schreef:Snijdersberg, Slingerberg.....dan ben je voor mijn deur langsgeredenDaar staan een heleboel huizen. Hang even een grote print van je avatar aan je deur. Dan kom ik de volgende keer even op de koffie.
![]()
Ik fiets daar geregeld. Volgens mij het voor mij het dichtsbijzijnde heuveltje en het is een ook nog eens een aardige route van ongeveer 100km.
Thanks voor de tip.JoostG schreef:Ik herken dit: Chinese blokken zijn aardig voor het vlakke, maar voelen niet krachtig genoeg voor de heuvels. Ik heb ze vervangen door de blauwe Reynolds, tot volle tevredenheid.
karluk schreef:Snijdersberg, Slingerberg.....dan ben je voor mijn deur langsgereden
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Ik fiets daar geregeld. Volgens mij het voor mij het dichtsbijzijnde heuveltje en het is een ook nog eens een aardige route van ongeveer 100km.
Bij Remblokshop.nl ook te koop, maar dan zonder verzendkosten.FranX78 schreef:Thanks voor de tip.JoostG schreef:Ik herken dit: Chinese blokken zijn aardig voor het vlakke, maar voelen niet krachtig genoeg voor de heuvels. Ik heb ze vervangen door de blauwe Reynolds, tot volle tevredenheid.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Is er zo'n shop in België zonder verzendingskosten?Orlok schreef:Bij Remblokshop.nl ook te koop, maar dan zonder verzendkosten.FranX78 schreef:Thanks voor de tip.JoostG schreef:Ik herken dit: Chinese blokken zijn aardig voor het vlakke, maar voelen niet krachtig genoeg voor de heuvels. Ik heb ze vervangen door de blauwe Reynolds, tot volle tevredenheid.
-
- Forum-lid
Inmiddels al nieuws Harry_sz? Ik heb hetzelfde voor en ik ben ook niet zo geduldig.harry_sz schreef:Iemand ervaring met de shipping statussen van EMS?
Ik kreeg binnen 1 dag 4 updates, maar sindsdien stil.
POSTNL kent het pakje nog niet (heb ik gevraagd), dus zit ergens tussen SHANGHAI en NL??
2014-08-09 19:40:03 SHANGHAI Arrival at Sorting Center
2014-08-09 20:48:00 MINHANG Despatch from Sorting Center
2014-08-09 22:41:27 MINHANG Despatch from Sorting Center
2014-08-09 23:00:58 SHANGHAI Despatch from Sorting Center
- harry_sz
- Forum-lid
- Contact
BAM!
Gaat wel geld kosten![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
2014-08-19 14:31:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Arrival at Sorting Center
2014-08-19 14:32:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Handed over to Customs
Gaat wel geld kosten
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
2014-08-19 14:31:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Arrival at Sorting Center
2014-08-19 14:32:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Handed over to Customs