Garmin Edge 800
-
- Forum-lid
Afgelopen weekend met de auto naar de veluwe gegaan om daar te fietsen.
Helaas na het fietsen niet op stop gedrukt, dus heeft de garmin ook de autorit naar huis opgenomen.
Kan ik dit er uit halen in zowel garmin connect?
Teveel het totaal aantal km klopt niet meer, kan dit ook aangepast worden?
Helaas na het fietsen niet op stop gedrukt, dus heeft de garmin ook de autorit naar huis opgenomen.
Kan ik dit er uit halen in zowel garmin connect?
Teveel het totaal aantal km klopt niet meer, kan dit ook aangepast worden?
Ik had er al vaker over gelezen maar dit weekend heb ik ook een ritje Alaska gemaakt zonder dat ik dat zelf in de gaten had. Opeens stond er tijdens de rit zo'n lijn op het display dwars door alles heen. Wellicht een vallende sateliet ofzo . Wordt toch tijd voor een updateje meneer garmin....
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
HenkV,
Op het Garmin forum heeft iemand hier iets voor gemaakt, maar ik weet niet of je dat wilt gebruiken
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=18357
Op het Garmin forum heeft iemand hier iets voor gemaakt, maar ik weet niet of je dat wilt gebruiken
https://forums.garmin.com/showthread.php?t=18357
Kun je je Garmin ook instellen dat die bijv. 100 meter voor een afslag aangeeft dat er een afslag aankomt? Nu geeft die alleen een piepje op het moment dat ik naar links/rechts moet, en moet je dus continue naar je scherm kijken of er een afslag aankomt.
Oh, Franky, ik wilde alleen maar zeggen dat ik ook eens via de noordpool heb gefietst . Ik had het al vaak bij anderen gezien maar nog niet zelf gehad. In bikeplanner gooi ik dat punt er met een paar klikjes zo uit.
[quote="HenkV"]Ik had er al vaker over gelezen maar dit weekend heb ik ook een ritje Alaska gemaakt zonder dat ik dat zelf in de gaten had. Opeens stond er tijdens de rit zo'n lijn op het display dwars door alles heen. Wellicht een vallende sateliet ofzo . Wordt toch tijd voor een updateje meneer garmin....[/quote]
Ik ken dat... Had afgelopen week dinsdag avond 3 uurtjes gereden met een gem. van 1100 km/u en had 3600 km afgelegd!
Ik was ook volgens mij even naar Alaska geweest... Er stond ook een lange streep, maar hartslag en tijd klopte wel ,de rest niet.
Hopelijk gaat de Garmin dit niet te vaak doen!!
Ik ken dat... Had afgelopen week dinsdag avond 3 uurtjes gereden met een gem. van 1100 km/u en had 3600 km afgelegd!
Ik was ook volgens mij even naar Alaska geweest... Er stond ook een lange streep, maar hartslag en tijd klopte wel ,de rest niet.
Hopelijk gaat de Garmin dit niet te vaak doen!!
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
- Forum-lid HC
Mijn ritje vorige week ging via St. Helena in de zuidelijke Atlantische ocean. Waarom ga ik nou via het zuiden en alle anderen via de Noordpool en Alaska?
Ik ben weliswaar een edge 705 bezitter, maar ik ben al een aantal malen via een eiland voor de kust van Ghana gegaan.
Bij mij was het te herleiden naar een tunnel onder het spoor en de snelweg door. Ik kan me voorstellen dat de satelliet info onder de hoogspanningsleiding van het spoor vervormd wordt. Althans dat is waar ik het toen aan geweten heb.
Bij mij was het te herleiden naar een tunnel onder het spoor en de snelweg door. Ik kan me voorstellen dat de satelliet info onder de hoogspanningsleiding van het spoor vervormd wordt. Althans dat is waar ik het toen aan geweten heb.
Hallo, ik heb een vraag voor de gebruikers van de OpenStreetMap kaarten.
Ik wil voor de Edge 800 gebruik gaan maken van OSM kaarten. Ik heb de kaart van NL en België gedownload (MapSource Installer bestanden) en geïnstalleerd.
De installatie van de OSM NL kaart ging goed en was ook beschikbaar in MapSource. Na de installatie van de België kaart was de NL kaart niet meer beschikbaar in MapSource en was alleen België beschikbaar. Is er een beperking waardoor je maar één OSM kaart tegelijk geïnstalleerd kan hebben?
Ik wil voor de Edge 800 gebruik gaan maken van OSM kaarten. Ik heb de kaart van NL en België gedownload (MapSource Installer bestanden) en geïnstalleerd.
De installatie van de OSM NL kaart ging goed en was ook beschikbaar in MapSource. Na de installatie van de België kaart was de NL kaart niet meer beschikbaar in MapSource en was alleen België beschikbaar. Is er een beperking waardoor je maar één OSM kaart tegelijk geïnstalleerd kan hebben?
zodra je de eerste kaart op je garmin hebt gezet, moet je deze hernoemen.
De garmin gebruikt namelijk steeds dezelfde naam waneer je er een kaart opzet. Daardoor overschrijft de 2e kaart de eerste kaart wanneer je niet hernoemt.
De garmin gebruikt namelijk steeds dezelfde naam waneer je er een kaart opzet. Daardoor overschrijft de 2e kaart de eerste kaart wanneer je niet hernoemt.
Koga Team Edition
Als je daar voor Ghana uitkomt heb je gps coordinaat 0,0. Dat is een ander soort bug dan als je Alaska uitkomt. Mooi nul, nul als gevolg van een slecht signaal mag je uitsluiten. Maar zo te lezen is het dus schering en inslag met dit soort bugs... Het geeft weinig vertrouwen dat garmin dit soort zaken niet met prioriteit fixed want het is altijd werk en gedoe om het op te lossen.