Giro 2016
-
- Forum-lid HC
Echt zo zonde! Net wat hij zelf zegt hij gooit gewoon de overwinning weg in een grote ronde, poe dat spookt nog wel wat nachtjes door zijn hoofd.
Hij deed alles goed tot dat ene bochtje...... maarja ook dalen en sturen horen erbij, ook met een hartslag van 180.
Maar man man man wat verschikkelijk balen
Hij deed alles goed tot dat ene bochtje...... maarja ook dalen en sturen horen erbij, ook met een hartslag van 180.
Maar man man man wat verschikkelijk balen
Ik hoop dat de top 4 zich tot vierendeels uitelkaar gaat trekken, dat er met minuten wordt gesmeten en dat de beste mag winnen. En het is te hopen dat ze niet wachten tot het laatste klimmetje. Ophouden met pokeren, alle kaarten op tafel en rammen tot het eind.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Doei Nibali.... nibaditkannie is zijn naam.
Daar gaat de geloofwaardigheid van het fietsen.
Daar gaat de geloofwaardigheid van het fietsen.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Het taktisch spelletje is in ieder geval geen enkele verassing. Wat ik gewoon niet snap is waarom ze Vino destijds in de Tour hebben kunnen betrappen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet hebben kunnen betrappen bedoel je?
En dan die ouwe Scarponi die de boel ff goed pijn doet? Het zal wel....
En dan die ouwe Scarponi die de boel ff goed pijn doet? Het zal wel....
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Je moet iets verder doordenken Daniel, ik bedoelde wat ik schreef.
-
- Forum-lid HC
Waar maak je je druk om?? Bij een actie film zit je toch ook niets steeds te zeggen dat het nep is.
Het hoort er nu eenmaal bij!
Het hoort er nu eenmaal bij!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geveld door 1 stuurfoutje en twee discutabele coureurs.... Tis en blijft wielrennen he.
Less is bore
Ja Nibali op een en Piti op 3.... Kruijswijk heeft wel karakter getoond hoor. Erg jammer voor hem.
Nibali is de gevierde man en ze hadden het tactisch ook weer prima op orde.
Er blijft wel een wringend onderbuikgevoel hangen bij de performance van Vincenzo en Piti.
Vino lachend aan de finish is nooit grappig
Nibali is de gevierde man en ze hadden het tactisch ook weer prima op orde.
Er blijft wel een wringend onderbuikgevoel hangen bij de performance van Vincenzo en Piti.
Vino lachend aan de finish is nooit grappig
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Podium (2e of 3e) boeit niet Soap. Kruijswijk kwam toch tekort toen het er echt om ging vandaag. Was dat een resultaat van die val? Ik kan niet anders denken aangezien Nibali/Chaves er Kruijswijk nooit op konden leggen.
Helaas dat 1 stomme fout Kruijswijk de Giro 2016 kost.
Er was geen wederopstanding van Nibali (!!!!) en dus ga ik niet speculeren over doping. Chaves zakte er eerder al doorheen, Kruijswijk viel en zo leek het alsof Nibali een wederopstanding had.
Zonder val van Kruijswijk had Nibali geen kans gemaakt maar dat zullen we nooit ECHT weten.
Wel een GEWELDIGE Giro 2016 gezien. Kruijswijk zal ergens wel terugkomen.
Helaas dat 1 stomme fout Kruijswijk de Giro 2016 kost.
Er was geen wederopstanding van Nibali (!!!!) en dus ga ik niet speculeren over doping. Chaves zakte er eerder al doorheen, Kruijswijk viel en zo leek het alsof Nibali een wederopstanding had.
Zonder val van Kruijswijk had Nibali geen kans gemaakt maar dat zullen we nooit ECHT weten.
Wel een GEWELDIGE Giro 2016 gezien. Kruijswijk zal ergens wel terugkomen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock