Dat zeg ik, oortjes afschaffen.
Laat de renners lekker zelf koersen. Op gevoel, op de inzichten van het moment.
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat zeg ik, oortjes afschaffen.
de sprint zoals jij beschrijft is de sprint van 200 meter die Van Aert verloor. Wat ik probeerde te beschrijven is dat hij in plaats van de laatste kilometer zonder plan in het wiel te zitten beter wat schijn aanvallen had kunnen voorwenden. Of op zijn minst 'iets' doen om of Van Der Poel te verrassen dan wel het tempo wat hoger te krijgen. Zoals ik het begrijp is dat ook wat Van Aert zelf zo ongeveer zegt.
Inderdaad meteen afschaffen,
Daar ben ik het mee eens,BartNL schreef:
de sprint zoals jij beschrijft is de sprint van 200 meter die Van Aert verloor. Wat ik probeerde te beschrijven is dat hij in plaats van de laatste kilometer zonder plan in het wiel te zitten beter wat schijn aanvallen had kunnen voorwenden. Of op zijn minst 'iets' doen om of Van Der Poel te verrassen dan wel het tempo wat hoger te krijgen. Zoals ik het begrijp is dat ook wat Van Aert zelf zo ongeveer zegt.
Antwerpen zag het niet meer zitten om jaarlijks 400.000 € op te hoesten. Er zijn wel andere prioriteiten mijn inziens.