Tour de France 2022
Hij hoeft ook niet. Hij is in principe de beste tijdrijder en heeft zijn voorsprong al te pakken.
Ik kan mij voorstellen dat hij zeker de voor de eerste week van de Tour al gek genoeg heeft gedaan. Als je dan op de spaarstand nog wat seconden kan pakken, is dat alleen maar meegenomen.
Ik kan mij voorstellen dat hij zeker de voor de eerste week van de Tour al gek genoeg heeft gedaan. Als je dan op de spaarstand nog wat seconden kan pakken, is dat alleen maar meegenomen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
En hitte komt er... Mauriennedal 33 gr volgens MeteoFrance woensdag/donderdag.
Over die dagen gesproken; hoe verzinnen ze het weer om die ritten door de weeks te doen en op zondag een massasprint?
Over die dagen gesproken; hoe verzinnen ze het weer om die ritten door de weeks te doen en op zondag een massasprint?
Less is bore
Dat zou dan in schril contrast staan met wat hij vorig jaar op Col de Romme en op de Colombiere flikte. Dat verschil heeft een reden.Ernie C. schreef: ↑11 jul 2022 09:19 Hij hoeft ook niet. Hij is in principe de beste tijdrijder en heeft zijn voorsprong al te pakken.
Dan kan je zondag rustig zelf een fietstochtje doen en even naar de laatste km kijken. Attent toch van de organisator.daniel1975 schreef: ↑11 jul 2022 09:24 En hitte komt er... Mauriennedal 33 gr volgens MeteoFrance woensdag/donderdag.
donderdag is het 14 juli. Dat verklaart t volgens mij. Die fransen organiseren dat rondje echt niet voor de rest van de wereld... mocht je dat denkendaniel1975 schreef: ↑11 jul 2022 09:24 En hitte komt er... Mauriennedal 33 gr volgens MeteoFrance woensdag/donderdag.
Uiteraard is heeft het een reden maar er zijn meer opties dan mindere vorm al hoop ik daar wel op. Een beetje spanning voor het klassement is nooit weg.lugosi schreef: ↑11 jul 2022 09:27Dat zou dan in schril contrast staan met wat hij vorig jaar op Col de Romme en op de Colombiere flikte. Dat verschil heeft een reden.Ernie C. schreef: ↑11 jul 2022 09:19 Hij hoeft ook niet. Hij is in principe de beste tijdrijder en heeft zijn voorsprong al te pakken.
Campagnolo Ultra Dork
Want dat helpt?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen als je oppervlakkig test.
Bij een diepe test zeker niet.
Bij een diepe test zeker niet.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maareh, NUL positieve testen vandaag.