Veldrijden 2024 - 2025
Veldrijden is een geweldige sport met geweldige atleten. Maar het ook gewoon een winterse verpozing. De top moet elkaar een aantal keer per jaar op makkelijke wijze op kunnen zoeken. Spanje is dan mooi vanwege de vele Nederlanders en Belgen die daar zitten. Wil je het internationaal wat in de lift zetten, zorg dat Gieten weer terug komt, maak een leuke aansluiting voor een topwedstrijd in de Toi Toi Toi Zwitserland, maak van een nationale wedstrijd in Duitsland iets groters etc. Als een soort olievlek uitbreiden ipv de grootheidswaanzin van UCI. Vanwaar deze post? Ik kijk uit naar het weekend!
-
- Forum-lid
Yep, morgen in de namiddag 1e cross op de mijnterril in Beringen! Kijk er naar uit, meteen een pittige cross met flink wat "hoogtemeters"!
Dat is niet bekend. Er bestaat zelfs de kans dat ze niks rijden.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Ik denk dat Mathieu opgaat voor het 7e WK om zo Eric DeVlaminck te evenaren kwa wereldtitels.
Kan Roger weer gaan mekkeren!
Kan Roger weer gaan mekkeren!
Ik hoop het. En dan volgend jaar er voorbij.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat zou teleurstellend zijn, want de duels WvA, MvdP en soms Pidcock zijn wel de krenten in de veldritpap.
Volgens Iserbyt zou Wout er meer rijden en Matthieu quasi niets.
Ik kijk eerlijk ook steeds minder cross. De TV staat wel op maar ik kijk eigenlijk amper en ga er zeker niet voor thuisblijven.
Ik kijk eerlijk ook steeds minder cross. De TV staat wel op maar ik kijk eigenlijk amper en ga er zeker niet voor thuisblijven.
2021 SUP X-Road | 2023 Atom6 Grava Fast | 2021 Orbea Orca
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik ben er klaar voor, laat het najaar maar komen.
Als "de 3 groten" meedoen is dat alleen leuk als ze ook tegen elkaar rijden.
Ik ben benieuwd hoeveel ritten Nijs gaat rijden en wat zijn progressie is. Hij heeft toch leuke dingen laten zien op de weg.
In iets mindere mate, maar ik ben ook benieuwd of Del Grosso nog een stapje kan maken.
Voor de rest was er vorig jaar een leuke mix tussen goede Nederlanders en Belgen. (Buitenom de grote 3)
Ik heb er zin in.
Als "de 3 groten" meedoen is dat alleen leuk als ze ook tegen elkaar rijden.
Ik ben benieuwd hoeveel ritten Nijs gaat rijden en wat zijn progressie is. Hij heeft toch leuke dingen laten zien op de weg.
In iets mindere mate, maar ik ben ook benieuwd of Del Grosso nog een stapje kan maken.
Voor de rest was er vorig jaar een leuke mix tussen goede Nederlanders en Belgen. (Buitenom de grote 3)
Ik heb er zin in.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
Wat een K#T actie van Iserbyt, zelf altijd wringen voor een bocht en nu na een val met Ryan Kamp expres boven op de fiets van Kamp stampen.
Terecht gediskwalificeerd en hopelijk moet ie de schade betalen die hij aanricht aan de fiets van Kamp.
Kamp was nog netjes voor hem, ik had 'm volle bak van die fiets getrokken en over de omheining gedeponeerd!
Zielig mannetje!!
Terecht gediskwalificeerd en hopelijk moet ie de schade betalen die hij aanricht aan de fiets van Kamp.
Kamp was nog netjes voor hem, ik had 'm volle bak van die fiets getrokken en over de omheining gedeponeerd!
Zielig mannetje!!