Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik heb het shirt bij bikeparts4u vandaan .ik weet niet wat je maat is van castelli .?TumTumTum schreef:Wat een mooi shirt Jac, hebben ze die ook voor meisjes?
heb even gekeken op de site staan de maten s m l en xl.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
- boswielrenner
- Forum-lid
Wat SIS voeding
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Omdat het wachten op me nieuwe fiets nog zo lang duurt, heb ik maar alvast wat nieuwe spulletjes gekocht om mezelf te troosten.
Ben erg blij met me lichte helm en de Garmin Edge 510
En vanaf nu geen fietsenmaker meer voor kleine dingetjes aan mijn fietsen. Ik koop en installeer alles lekker zelf, want 95 € voor een (deore) trapas en (goedkope BBB) ketting vind ik niet cool.
Ben erg blij met me lichte helm en de Garmin Edge 510
En vanaf nu geen fietsenmaker meer voor kleine dingetjes aan mijn fietsen. Ik koop en installeer alles lekker zelf, want 95 € voor een (deore) trapas en (goedkope BBB) ketting vind ik niet cool.
Ja ik heb een fiets Tumblr
-
- Forum-lid
Nice, welk merk is dat? een beetje betaalbaar?bluv107 schreef:Kon het niet laten, geïnspireerd dioor apexrider:
Betaalbaar is niet helemaal het juiste woord. Ik moet wel zeggen het er buitengewoon goed uitziet. Zie: http://www.cafeducycliste.com/en.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Armstukken en kniestukken van Rogelli voor nog geen 4 tientjes.
En
En