Pinarello
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 6329
- Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
- Locatie: Omgeving Eindhoven
De lage seatstays zien er niet uit, die moeten bij de bovenbuis aansluiten.
Dat heeft bv de Aeroad en de Cento 1air ook, en die zien er dus ook niet uit! Zoals wel meer aero modellen.
De voorvork hebben ze afgekeken van de Fondriest van Buddo, die heeft 'm daarom ingeruild voor een Derosa......
Dat heeft bv de Aeroad en de Cento 1air ook, en die zien er dus ook niet uit! Zoals wel meer aero modellen.
De voorvork hebben ze afgekeken van de Fondriest van Buddo, die heeft 'm daarom ingeruild voor een Derosa......
- Corto Maltese
- Forum-lid
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 14 mei 2014 17:07
Die lage seatstay is juist prachtig! En de voorvork afgekeken, hmmm zoveel mogelijkheden zijn er nu ook weer niet met een fiets. Blijft een relatief simpel gegeven. Het geheel staat je aan of niet en mij bevalt hij wel. Zeker de zwart-gele uitvoering. De white paper is trouwens ook een leuk marketingdocument, vermakelijk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39690
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Mense die zulke opmerkingen maken verdenk ik er vaak van om het geld niet te hebben om een Dogma oid te kopen. Is natuurlijk ook vaak zo.Corto Maltese schreef:Op de Dogma lijkt het altijd of de berijder veel te zwaar is door die rare vork. Is natuurlijk ook vaak zo. Deze F8 ziet er gewoon strak uit.
Die lage bidonhouders zijn aan te passen heb ik gelezen; dit is de meest aero setup, het kan ook op de normale hoogte.
2 lelijkste elementen; die lage seatstays en die uitpuilende balhoofdbuis. Grote misser imho.
Gaat lekker in Italie: eerst die foeilelijke campacrank en nu dit ding
Less is bore
- Corto Maltese
- Forum-lid
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 14 mei 2014 17:07
Vast wel. Maar dat zie je niet. Mijn Roubaix ziet er trouwens ook al zo doorgezakt uit en aan mijn 64 kg. kan dat niet liggen.Mense die zulke opmerkingen maken verdenk ik er vaak van om het geld niet te hebben om een Dogma oid te kopen. Is natuurlijk ook vaak zo.
Wat is er nu zo lelijk aan die Campa crank? Beetje Shimano maar toch nog altijd fraaier dan de cranks van dat merk.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1473
- Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58
Je kunt toch niet ontkennen dat Pinarello een relatief hoog gehalte aan overgewicht-fietsers heeft, vergeleken met andere merken.
- Jaap Telder
- Forum-lid
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 17 dec 2012 12:12
Wat een kul opmerking. Valt in de categorie: ik weet niets te verzinnen maar ik wil graag Pinarello afkraken.....elefantino schreef:Je kunt toch niet ontkennen dat Pinarello een relatief hoog gehalte aan overgewicht-fietsers heeft, vergeleken met andere merken.
Zo rijden alleen minder bedeelden op een JanJanssen en arbeiders op een Batavus
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 29 mei 2014 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1473
- Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58
Ik beschrijf gewoon wat ik op zondagochtend zie. Daar kan ik ook niets aan doen.
- Corto Maltese
- Forum-lid
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 14 mei 2014 17:07
De opmerking zegt helemaal niets over Pinarello. Het is een waarneming die voor meer dure artikelen opgaat. De kwaliteit van Pinarello staat niet ter discussie alleen de vormgeving en wat dat bij je oproept.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5608
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Ik ga niet ontkennen dat ik deze Pina erg mooi vind!
Enige misser de overstekende balhoofdbuis, die niet aansluit op de voorvork! ZONDE.
Enige misser de overstekende balhoofdbuis, die niet aansluit op de voorvork! ZONDE.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!