Cervélo
IBAN1 schreef:over eenheidsworsten gesproken. Elkaar napraten is ook een vak!!
Héhé. Ik zou niet graag designer zijn voor zo'n paintjobs. Je bestudeert welke de trendy kleuren zijn op de markt, denkt een kleurenschema uit, en dan word je afgerekend op 2 foto's van matige gsm-kwaliteit met slechte belichting, rampzalige achtergrond en fout kikvorsperspectief om een fiets te fotograferen. Die foto's kunnen geen enkele paintjob eer aan doen. Ik wacht dus af om er iets over te zeggen...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
21st-century schreef:Zola1978 schreef:vinokourov schreef:Sorry, maar deze paint-job vind ik echt niet mooi ! Dit zijn toch niet de nieuwe kleuren voor 2010, ofwel?
Ik heb ze via via ontvangen
Ze gaan door als de 2010 modellen, dus we kunnen alleen maar hopen dat het NIET correct is
Nog even afwachten of de foto`s die hier gepost zijn werkelijke de kleuren voor 2010 zijn wat cervélo betreft.
aiooohh. Angelo je lijkt aan mijn bron te twijfelen
Een nieuwe 2010 fiets. Je kunt beter een electrische fiets kopen, dan kan ik je ook eens bijhouden.
Ciaoooooo
Die foto's komen uit Italië als het goed is en zijn inderdaad de kleuren.
alle andere modellen zien er ook goed uit in het echt hoor...
OVer 2 weken zal alles openbaar zijn, ik al dan mijn foto's, die ik niet mocht maken, posten.
alle andere modellen zien er ook goed uit in het echt hoor...
OVer 2 weken zal alles openbaar zijn, ik al dan mijn foto's, die ik niet mocht maken, posten.
SpEric schreef:alle andere modellen zien er ook goed uit in het echt hoor...
Ik ben benieuwd of ook de nieuwe P2C kleurstelling er bij zit... nog eventjes geduld.
Voor tijdens het wachten... klaar voor de koers van zondag (1/2 tri Neerpelt)
[img=http://img508.imageshack.us/i/dsc00119c.jpg/]
Voor meer pics klik HIER
(Beetje slechte foto's, geschoten met m'n tel...)
[img=http://img508.imageshack.us/i/dsc00119c.jpg/]
Voor meer pics klik HIER
(Beetje slechte foto's, geschoten met m'n tel...)
Heel mooi, Cesar_
Succes daar in Neerpelt !
Succes daar in Neerpelt !
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve