Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- thestudent
- Forum-lid HC
Die staat al ettelijke maanden te koop. Dat is ook niet verwonderlijk. De witte kabels, stuurlint en het verkeerde zadel doen hem geen goed. De fiets is namelijk net niet wit. Een regal is veel te lomp voor deze fiets en deze is al aardig verkleurd. En natuurlijk de prijs.
Met een paar aanpassingen is hij "goed" te krijgen. Concor light titanium, of flite 1990. Een klassieke bocht stuur ipv dit ergo model. En gewoon zwart stuurlint en kabels. En een Campagnolo ketting ipv de goedkoopste kmc uit t schap! Gewoon even de details op orde brengen ( Zadel recht, kabelhoedjes.... snelspanners aan de juiste, stomme spaakmagneet uit het wiel) en nette fotos maken ipv tegen de schutting. Voor dit geld leg ik op alle slakken zout en als je dit soort details fout hebt dan heb ik geen vertrouwen in de kennis van de verkoper.
Met een paar aanpassingen is hij "goed" te krijgen. Concor light titanium, of flite 1990. Een klassieke bocht stuur ipv dit ergo model. En gewoon zwart stuurlint en kabels. En een Campagnolo ketting ipv de goedkoopste kmc uit t schap! Gewoon even de details op orde brengen ( Zadel recht, kabelhoedjes.... snelspanners aan de juiste, stomme spaakmagneet uit het wiel) en nette fotos maken ipv tegen de schutting. Voor dit geld leg ik op alle slakken zout en als je dit soort details fout hebt dan heb ik geen vertrouwen in de kennis van de verkoper.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Heb meerdere Somec frames gehad. Persoonlijk zou ik niet voor deze gaan, hij heeft de looks van een moderne klassieker (kleur is smaak) maar met de Max buizen was dit frame zelfs voor een stalen fiets gewoon zwaar (en net zo stijf en oncomfortabel als de eerste alu frames) even doorzoeken en iets meer uitgeven voor de opvolger met minimax buizen of voor een Pegoretti gaan en je heb een veel mooier / beter rijdend eindresultaat.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Ook wel veel informatie in de tekstbluv107 schreef: ↑04 mar 2022 19:15 Zo krijg je je Enve-wielen wel verkocht:
https://link.marktplaats.nl/m1813946517 ... nt=app_ios
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik moest nog lang kijken wat er nu echt mis was. Weer een prima beunhaas.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!