Schone dames!
-
- Forum-lid HC

- Supergrover
- Forum-lid HC

Aangezien het wielerseizoen nog ver weg is (of is er echt iemand die zich interesseert voor de ronde van Dubai?), het in het fietscafé niet altijd over fietsen hoeft te gaan, en vrouwenwielrennen mij ongeveer net zoveel weet te boeien als vrouwenvoetbal (eerlijk gezegd vind ik een vrouw in wielertenue toch altijd een beetje een afknapper), èn ter gelegenheid van het ski-wk in St-Moritz dat nu aan de gang is: tijd voor een beetje èchte schonedamessport!!

En wie wil kan er een quizvraag in zien: herken ze allemaal!

En wie wil kan er een quizvraag in zien: herken ze allemaal!

Laatst gewijzigd door dario op 08 feb 2017 16:01, 6 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lara Gut, Brignone, Stuhec en Veith haal ik er uit. Gokje: Loeseth?
Ik mis;

en

Ik mis;

en

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Loeseth is ook goed.
Maar Tina Maze skiet niet meer, en Lindsey, tja... Iets tè voor de hand liggend (en bovendien, overexposure is niet goed voor iemands aantrekkelijkheid, en een - weliswaar gewezen - relatie met Tiger Woods nog minder...)

Maar Tina Maze skiet niet meer, en Lindsey, tja... Iets tè voor de hand liggend (en bovendien, overexposure is niet goed voor iemands aantrekkelijkheid, en een - weliswaar gewezen - relatie met Tiger Woods nog minder...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als we alle cliches uit dit topic zouden moeten verwijderen waren we 50% van de pagina's kwijt, dus dat argument is niet steekhoudend 
Zag trouwens dat ik de knapste van het stel was vergeten te noemen, das natuurlijk Weirather

Zag trouwens dat ik de knapste van het stel was vergeten te noemen, das natuurlijk Weirather

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Lara Gut zou ik ook echt geen moeite mee hebben. Von is een beetje ordinair.