foto van je fiets
- rielplayer
- Forum-lid
Mijn trek Domane 5.2 op de foto en net gewassen.
Na een zoektocht van 2 maanden voor alle onderdelen bijná tevreden.
Twijfel tussen en 10/11sp. carbon setje van Farsports of een 11sp. upgrade kit....
Giant Defy Advanced SL 0 ISP 2013 | Sram Red 2011 10sp. | Citec Full carbon 50mm wielen
Twijfel tussen en 10/11sp. carbon setje van Farsports of een 11sp. upgrade kit....
Giant Defy Advanced SL 0 ISP 2013 | Sram Red 2011 10sp. | Citec Full carbon 50mm wielen
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Dat is echt een schitterende fiets! Jammer van de rode stickers op de wielen, maar ja, smaken verschillen. Verder helemaal mijn smaak!Deemes schreef:M'n Canyonnetje;
Dirk
Beste allemaal,
Zojuist ook geplaatst in het Wilier topic, maar kon het toch niet laten ze hier ook te posten .
Hierbij een paar foto's van mijn Wilier Escape 2010. Dit is mijn eerste racefiets, afgemonteerd met Campa Veloce. De afgelopen jaren heb ik een aantal zaken veranderd, waaronder een kleiner Bontrager zadeltasje, Wilier bidonhouders, Garmin 500 met SRAM stuurhouder, en Campa Vento 3G wielset naast de standaard Fulcrum 7 wielset. N.a.v. een fietsmeting is een 130mm Ritchey-stuurpen gemonteerd. Tenslotte beschikt de fiets, met dank aan Monza36 (!), sindskort over een superfijn zittend Wilier San Marco Concorde zadel!
Mijn volgende fiets wordt waarschijnlijk weer een Wilier, ik heb mijn zinnen gezet op een GTR met Campa Centaur… Nog eventjes doorsparen.
Hartelijke groet,
Dennis
Zojuist ook geplaatst in het Wilier topic, maar kon het toch niet laten ze hier ook te posten .
Hierbij een paar foto's van mijn Wilier Escape 2010. Dit is mijn eerste racefiets, afgemonteerd met Campa Veloce. De afgelopen jaren heb ik een aantal zaken veranderd, waaronder een kleiner Bontrager zadeltasje, Wilier bidonhouders, Garmin 500 met SRAM stuurhouder, en Campa Vento 3G wielset naast de standaard Fulcrum 7 wielset. N.a.v. een fietsmeting is een 130mm Ritchey-stuurpen gemonteerd. Tenslotte beschikt de fiets, met dank aan Monza36 (!), sindskort over een superfijn zittend Wilier San Marco Concorde zadel!
Mijn volgende fiets wordt waarschijnlijk weer een Wilier, ik heb mijn zinnen gezet op een GTR met Campa Centaur… Nog eventjes doorsparen.
Hartelijke groet,
Dennis
Laatst gewijzigd door Dgeerling op 31 mar 2014 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
Lelijke knapzak en computer iets TE ver voor het stuur.Dgeerling schreef:Beste allemaal,
Hartelijke groet,
Dennis
Cheap light strong, choose two
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Foto's mogen best wat groter (600px), dit is meer een postzegelverzameling...
[EDIT] beter zo !
[EDIT] beter zo !
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 31 mar 2014 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Topper! Zou geen upgrade doen naar 11-speed voordat het aan vervanging toe is. Fiets is goed zo m.i.jwkeij schreef:Na een zoektocht van 2 maanden voor alle onderdelen bijná tevreden.
Mooi!tommymang schreef:Trek Madone 5.2 (2011)
@stuntmanmike: is is die vervelende kwaal dat ik áltijd op zoek ben naar spullen voor mijn fiets. Ongeacht ze écht nódig zijn. Maar ik zal vast niet de enige zijn...
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Wolfhound32
- Forum-lid
Erg drukke fiets. Maar... ik hou er wel van.tommymang schreef:Trek Madone 5.2 (2011)
@ Kees0251: liever een knapzak onder mn zadel, dan zo'n stok over mn schouder . Ik blijf lekker doorfietsen!
@ Kees0251: liever een knapzak onder mn zadel, dan zo'n stok over mn schouder . Ik blijf lekker doorfietsen!
Dennis