Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
? Seksistisch ? Als het al zo is, ben ik me er niet van bewust geweest.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Serge du Temps
- Forum-lid
Het Gran Fondo shirtje van de Strava Challange van mei.
- Contrastique
- Forum-lid
- Contact
Haha voor het uberhaupt zover komt moet ik mijn vriend eerst aan het fietsen krijgenloos schreef:foei Bart, wat seksistisch!boswielrenner schreef:Lief van je vriend om jou een Edge 810 cadeau te doen. Heeft hij voor zichzelf de Edge 1000 besteld?
@contrastique: nee, nu moet je wel!
- boswielrenner
- Forum-lid
Derailleur hanger voor Specialized Tarmac Sl4
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik heb via het forum van wielertoerist een setje Centaur ergopowers uit het jaar 2005 aangeschaft. Voor het m.i. zachte prijsje van zo'n 30 euro. De ergopowers hebben optisch wat beschadigingen op de grote hendels, maar deze zijn niet voelbaar.
(Vraag me af of ik dit kan polijsten ofzo?)
Technisch zijn ze uitstekend. Heb er afgelopen woensdag een toertocht van 130Km mee gereden, en ze schakelen echt prima. Misschien wel scherper dan mijn eigen Ultrashift Centaurs uit 2009.
Ik heb deze gekocht om ze tijdelijk te monteren, zodat ik mijn eigen shifter even kan "reviseren".
Maar misschien blijf ik deze wel gebruiken....
(Vraag me af of ik dit kan polijsten ofzo?)
Technisch zijn ze uitstekend. Heb er afgelopen woensdag een toertocht van 130Km mee gereden, en ze schakelen echt prima. Misschien wel scherper dan mijn eigen Ultrashift Centaurs uit 2009.
Ik heb deze gekocht om ze tijdelijk te monteren, zodat ik mijn eigen shifter even kan "reviseren".
Maar misschien blijf ik deze wel gebruiken....
Van Erik1.0 een hele mooie set Sram Aerolink remmen gekocht. Zien er top uit zoals aangegeven. Alleen nu nog de buitenkabels op maat laten knippen want ze worden uit het midden gedrukt.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Deze hendels zijn geanodiseerd. Als je gaat polijsten verdwijnt de geanodiseerde (beschermende) laag en houd je onbeschermd aluminium over. Dat is dus veel gevoeliger voor bijv. transpiratievocht, hetgeen lelijke vlekken geeft. Mijn advies is: niet polijsten, tenzij je van veel en frequent poetsen houd.hanz1963 schreef:De ergopowers hebben optisch wat beschadigingen op de grote hendels, maar deze zijn niet voelbaar. (Vraag me af of ik dit kan polijsten ofzo?)...
60 x Ventoux