Pinarello
- Jaap Telder
- Forum-lid
+1daniel1975 schreef:Haal hem niet uit zijn verband aub, maar als cynisch reactie op een onzinpost daarboven.
- Jaap Telder
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Uit zijn verband gerukt? Zo dan!daniel1975 schreef:Mense die zulke opmerkingen maken verdenk ik er vaak van om het geld niet te hebben om een Dogma oid te kopen. Is natuurlijk ook vaak zo.Corto Maltese schreef:Op de Dogma lijkt het altijd of de berijder veel te zwaar is door die rare vork. Is natuurlijk ook vaak zo. Deze F8 ziet er gewoon strak uit.
Ik begrijp Maltese zijn opmerkingen wel, het zijn vaak wat rijpere vijftigers die inderdaad het geld voor zo'n fiets hebben.
Maar de opmerking van Daniel erover heen dat hij dan die mensen die daar over oordelen geen geld om een Dogma te kopen gaat mij wat ver.
Overigens zie ook genoeg afgetrainde dertigers op een Dogma!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Wat een kul opmerking. Valt in de categorie: ik weet niets te verzinnen maar ik wil graag Pinarello afkraken.....
Zo rijden alleen minder bedeelden op een JanJanssen en arbeiders op een Batavus
Precies dat sluit aan bij de minder bedeelden op een Jan Janssen en arbeiders op een Batavus........
Zo rijden alleen minder bedeelden op een JanJanssen en arbeiders op een Batavus
Precies dat sluit aan bij de minder bedeelden op een Jan Janssen en arbeiders op een Batavus........
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ja joh, er rijden zelfs profwielrenners op, het moet niet gekker worden.....colnagofreak schreef:Uit zijn verband gerukt? Zo dan!daniel1975 schreef:Mense die zulke opmerkingen maken verdenk ik er vaak van om het geld niet te hebben om een Dogma oid te kopen. Is natuurlijk ook vaak zo.Corto Maltese schreef:Op de Dogma lijkt het altijd of de berijder veel te zwaar is door die rare vork. Is natuurlijk ook vaak zo. Deze F8 ziet er gewoon strak uit.
Ik begrijp Maltese zijn opmerkingen wel, het zijn vaak wat rijpere vijftigers die inderdaad het geld voor zo'n fiets hebben.
Maar de opmerking van Daniel erover heen dat hij dan die mensen die daar over oordelen geen geld om een Dogma te kopen gaat mij wat ver.
Overigens zie ook genoeg afgetrainde dertigers op een Dogma!
He. Dit is niet eerlijk. Iedereen wordt benoemd, maar ik dan? Ik rijd op een Wilier
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Ja joh, en dat is dan weer de enige reden waarom die dikke vijftigers erop rijden.........Jaap Telder schreef:
Ja joh, er rijden zelfs profwielrenners op, het moet niet gekker worden.....
- Jaap Telder
- Forum-lid
colnagofreak schreef:Ja joh, en dat is dan weer de enige reden waarom die dikke vijftigers erop rijden.........Jaap Telder schreef:
Ja joh, er rijden zelfs profwielrenners op, het moet niet gekker worden.....
- Jaap Telder
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Hier zie je goed hoe lelijk dat balhoofd is, dat is echt zonde!