Schone dames!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan zijn, maar als sportvrouw heb ik heel veel respect voor haar. Kijk eens hoe ze nu weer terugkomt na knieblessure nummer zoveel.
Less is bore
Beetje ordi is ook wel lekker
Nou ja, ze lijkt me best een vrolijke meid, en het feit dat ze - hoogst on-Amerikaans - uitstekend Duits spreekt neemt me ook wel voor haar in. Maar iets te veel babe-gehalte, dat wel (èn foute vriendjes). En als atlete staat ze sowieso bovenaan het rijtje, dat hoeft geen betoog!
Ze staan trouwens in mijn volgorde van voorkeur: ook de Canadese Marie-Michelle Gagnon en het Noorse elfje Ragnhild Mowinckel kunnen me best wel charmeren.
Ze staan trouwens in mijn volgorde van voorkeur: ook de Canadese Marie-Michelle Gagnon en het Noorse elfje Ragnhild Mowinckel kunnen me best wel charmeren.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haar duits is idd vele malen beter dan het engels van de gemiddelde duitser
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
-
- Forum-lid
Allemachies, ik moet maar eens leren skiën...
Maak joe woar
Zelf zie ik dan wel liever Lindsey dan Shiffrin...
Overigens ook nog een absolute snoes (maar minder bekend wegens minder succesvol op de latten): de Tsjechische Klara Krizova!
Overigens, andere wintersportdames: waarom niet? Laat maar komen!
Overigens ook nog een absolute snoes (maar minder bekend wegens minder succesvol op de latten): de Tsjechische Klara Krizova!
Overigens, andere wintersportdames: waarom niet? Laat maar komen!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat is het probleem?Nee_Nee schreef:Krijgen we nu ook andere wintersportdames? Schaatsen, Langlaufen, Biathlon, Rodelen, Boppen, Curling?
En anders ben je vast wel een liefhebber van curling
http://prankster.nl/het-russische-curlingteam-heet/
Less is bore