foto van je fiets
Zo'n knapzak kan dan niet ogen, maar is wel bijzonders praktisch en computer te ver voor het stuur???? Heb ook zo'n computer mount en is werkelijk perfekte afstand. Vele malen prettiger dan op de stuurpen.kees0251 schreef:
Lelijke knapzak en computer iets TE ver voor het stuur.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Ja, ik heb ook zo'n ding maar de computer moet optisch nog wel aansluiten bij het stuur en niet op een steeltje een eind ervoor.franklin schreef:Zo'n knapzak kan dan niet ogen, maar is wel bijzonders praktisch en computer te ver voor het stuur???? Heb ook zo'n computer mount en is werkelijk perfekte afstand. Vele malen prettiger dan op de stuurpen.kees0251 schreef:
Lelijke knapzak en computer iets TE ver voor het stuur.
KAN ECHT NIET.
PS, ik snap ook wel dat dat ding is ontworpen omdat er ook een tablet (garmin 8xx op moet passen, maar het is geen gezicht.
Laatst gewijzigd door kees0251 op 31 mar 2014 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Cheap light strong, choose two
[quote="Dgeerling"]
@ Kees0251: liever een knapzak onder m'n zadel, dan zo'n stok over m'n schouder :/quote]
Ik zie geen verband met een stok.
Driekwart van alle fietsgezeur gaat over looks, kleurtjes, bidonhouders, zonnebrillen, hoge velgen en meer ouwewijvenpraat en zo'n knapzak onder het zadel zet men gewoon op een foto zodat de HELE wereld het kan zien.
Ongelofelijk.
@ Kees0251: liever een knapzak onder m'n zadel, dan zo'n stok over m'n schouder :/quote]
Ik zie geen verband met een stok.
Driekwart van alle fietsgezeur gaat over looks, kleurtjes, bidonhouders, zonnebrillen, hoge velgen en meer ouwewijvenpraat en zo'n knapzak onder het zadel zet men gewoon op een foto zodat de HELE wereld het kan zien.
Ongelofelijk.
@ Kees0251- ik refereerde hieraan:
" Een knapzak is een zak met eten voor op reis. Het woord is afkomstig van het oud-Nederlandse woord voor eten: "knappen". Soms denkt men bij een knapzak aan een doek die aan de punten is bevestigd aan een stok of een staf. De reiziger draagt de stok over zijn schouder." (bron: wikipedia).
Ik wist niet dat het zo zou storen, maar aangezien ik hem permanent bevestigd heb, hoort mn zadeltas wat mij betreft bij het totaalplaatje. Wellicht komen we elkaar onderweg tegen (je weet nu waar je me aan kunt herkennen ), dan zetten we dan deze discussie verder, met een cappuccino en mueslireepje.
Groet, Dennis
" Een knapzak is een zak met eten voor op reis. Het woord is afkomstig van het oud-Nederlandse woord voor eten: "knappen". Soms denkt men bij een knapzak aan een doek die aan de punten is bevestigd aan een stok of een staf. De reiziger draagt de stok over zijn schouder." (bron: wikipedia).
Ik wist niet dat het zo zou storen, maar aangezien ik hem permanent bevestigd heb, hoort mn zadeltas wat mij betreft bij het totaalplaatje. Wellicht komen we elkaar onderweg tegen (je weet nu waar je me aan kunt herkennen ), dan zetten we dan deze discussie verder, met een cappuccino en mueslireepje.
Groet, Dennis
Dennis
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Da's een heel fatsoenlijk tasje hoor.
Ik heb altijd heel snel honger, en moet veel eten...
Maar laten we het gaan hebben over andere dingen op de fietsen en niet meer over zadel tassen omdat dat nooit zal veranderen.
Die Sram steun vind ik trouwens niet mooi gepositioneerd eerlijk gezegd, ik ben nog steeds fan van de K-Edge gezien de computer daarmee lager ligt voor het stuur.
Maar laten we het gaan hebben over andere dingen op de fietsen en niet meer over zadel tassen omdat dat nooit zal veranderen.
Die Sram steun vind ik trouwens niet mooi gepositioneerd eerlijk gezegd, ik ben nog steeds fan van de K-Edge gezien de computer daarmee lager ligt voor het stuur.
Ik ben 1 van de geschat 1% die geen zadeltas heeft......Dgeerling schreef:@ Kees0251- ik refereerde hieraan:
Groet, Dennis