Specialized
Tja als ik dan een ultimate Aerobike wil dan staan de Foil of een custompaint Madonne hoger op het lijstje! De nieuwe Venge in ieder geval zeker niet want die laat te veel punten liggen op gewicht en comfort!
No pain no gain, no guts no glory!
Ik houd ook totaal niet van die ViAS, veel te veel bling en daarenboven niet echt zinnenstrelend qua uiterlijk, en dat is dan beleefd verwoord. Ja en ook dat gewicht stoort me.
Maar verder kan ik me niet voorstellen dat zoiets op de markt blijft, terwijl die qua snelheid niet zou meekunnen met de concurrentie. Na de eerste iteratie met de voorrem die niet werkte, moeten ze wel echt geloven in het produkt want ze halen de foutjes eruit en ontwikkelen verder op basis van hetzelfde frame.
Maar verder kan ik me niet voorstellen dat zoiets op de markt blijft, terwijl die qua snelheid niet zou meekunnen met de concurrentie. Na de eerste iteratie met de voorrem die niet werkte, moeten ze wel echt geloven in het produkt want ze halen de foutjes eruit en ontwikkelen verder op basis van hetzelfde frame.
Aerodynamisch is het één van de snelste fietsen op de markt dus dat gedeelte is zeker gelukt maar zoals ik zelf al vermelde laat de Vias belangrijke puntjes liggen waardoor je kort door de bocht kan zeggen dat het slechts een fiets is voor een parcours met goed wegdek en zonder hoogtemeters!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
In de test van Tour kwam de Vias er niet al te best uit, de andere modellen waren aerodynamischer en kwamen met veel minder nadelen.dieseltje schreef:Aerodynamisch is het één van de snelste fietsen op de markt dus dat gedeelte is zeker gelukt maar zoals ik zelf al vermelde laat de Vias belangrijke puntjes liggen waardoor je kort door de bocht kan zeggen dat het slechts een fiets is voor een parcours met goed wegdek en zonder hoogtemeters!
Vind je dit serieus een mooie fiets? Ik vind het qua kleuren echt afgrijselijk en over de top fout. Pure mediastunt fiets. En om over dat goud nog maar niet te praten. Sinds wanneer heeft Sagan de olympische spelen gewonnen?Carlosiebers schreef: Strak fietsje, alleen aan de cockpit kan ik maar niet wennen!
De wielen zien er wel bling bling uit
Ik beweer dit met de test van Tour van circa 1 jaar geleden in mijn gedachte en als ik me niet vergis was alleen de Madonne aerodynamischer dan de Vias alleen door de nadelen waaronder zwaar,oncomfortabel, niet zeer stijf en slechte remmen kreeg de Vias weinig punten overall!amclassic-fan schreef:[
In de test van Tour kwam de Vias er niet al te best uit, de andere modellen waren aerodynamischer en kwamen met veel minder nadelen.
Specialized heeft al een tijdje bij mij afgedaan.
Ze zijn meester geworden, in het creëren van gedrochten.
Mijn S-Works Roubaix, destijds gekocht in 2012, was mijn eerste, en zal ook mijn laatste Speci worden.
Ze zijn meester geworden, in het creëren van gedrochten.
Mijn S-Works Roubaix, destijds gekocht in 2012, was mijn eerste, en zal ook mijn laatste Speci worden.
-
- Forum-lid
Tarmac is toch wel mooi?
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Hoe afschuwelijk lelijk kun je een mooie fiets maken?Ik bedoel daarmee die met de goudkleurige wielen van Sagan.