Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid HC
MM stoer doensharkman113 schreef: ↑17 feb 2023 22:41 Ik heb een paar jaar een (rechtsgestuurde) 22b gehad. Geweldige auto en nu onbetaalbaar maar te onhandig in Nederland en had echt een drankprobleem......
Die ha dje moeten houden inderdaad, maarja achteraf......
Wat een topding was dat om te zien, nooit in gereden.
Wel een normale turbo. Was toen echt een topconcept, nu nagedaan door vrijwel iedereen.
Ja rechgestuurd is echt heel onhandig, collega had een R34 rechtstgestuurd.
Dat is het zelfde als je voor het eerste met een kinderwagen onderweg gaat, dan kom je er achter dat er soms echt niet aan mindervalide wordt gedacht.
-
- Forum-lid HC
Zijn er slechts 400 van gemaakt en de meeste zijn platgereden in de rallyesport. Hij is recent weer verkocht voor ca. 90K in euro's (35 meer dan ik er jaren terug voor heb gekregen). Ik heb een garage vol met auto's die ik wel heb gehouden en linksgestuurd is enkel leuk op het circuit (veel makkelijker bochten insturen) maar bij de eerste parkeergarage krijg je al spijt.Die ha dje moeten houden inderdaad, maarja achteraf......
-
- Forum-lid HC
Tuurlijk je moet keuze maken......
Ik had mijn eerste Scott Foil ook niet moeten verkopen en mijn zandkleurig Gary fisher 26" frame ook niet.
En mijn transformers ook niet haha
Maarja dan had ik er nog een garage bij moeten hebben.
Ik had mijn eerste Scott Foil ook niet moeten verkopen en mijn zandkleurig Gary fisher 26" frame ook niet.
En mijn transformers ook niet haha
Maarja dan had ik er nog een garage bij moeten hebben.
En dan niet mee moeten spelen maar in de verpakking moeten laten zitten...
Ik was laatst bij mensen thuis met een hele vitrinekast vol lego, netjes in de originele doosjes. De kinderen mochten er per keer een doosje uitpakken, opbouwen volgens de instructies, weer afbreken en netjes terug in het doosje stoppen. Ze zullen er later vast een leuk bedrag voor krijgen maar ik ben toch blij dat ik creatief kon zijn in mijn jeugd.
Campagnolo Ultra Dork
Mijn zoon is ook verslaafd aan Lego. Hij bouwt wel alle kits, maar de lege dozen verhuizen naar de zolder in het ouderlijke huis.
https://www.dumpert.nl/item/100054157_d0286688
Een keer iets positiefs/grappigs wielrenner -gerelateerd op social media.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hahaha. Carnaval in het zuidenRamon73 schreef: ↑19 feb 2023 20:16 https://www.dumpert.nl/item/100054157_d0286688
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
https://www.nu.nl/uit-andere-media/6252 ... fiets.html
De Volkskrant (in nu.nl) met advies aan beginnende wielertoeristen. Niet eens zulk gek advies, de maat is belangrijker dan het kwaliteitsniveau. Maar "dat kunnen we wel passend maken" is toch net wat glibberig
De Volkskrant (in nu.nl) met advies aan beginnende wielertoeristen. Niet eens zulk gek advies, de maat is belangrijker dan het kwaliteitsniveau. Maar "dat kunnen we wel passend maken" is toch net wat glibberig