Cannondale
Voor wie het zou interesseren:mouse schreef:Avvocato schreef:Ik vind eerlijk gezegd de meerprijs voor de Dura Ace 2 niet heel hoog, krijg je ook betere wielen bij. Uiteindelijk is het waarschijnlijk wel goedkoper als je dit allemaal zelf upgradet want het aantal DA componenten is beperkt zeker met de spidercranck die er sowieso al op zit.
is dat betaalbaar om de bladen te vervangen? Moet telkens beide bladen in 1 stuk vervangen worden?
Beide voorbladen bestaan dus uit 1 stuk. Kostprijs is 250 euro.
-
- Forum-lid
@ Cubebiker, dan wel je forum naam veranderen ! Veel plezier met je nieuwe aankoop.
Dank je. Ik heb al tien jaar geen cube meer (dat was een MTB en m'n eerste fiets waar ik goede herinneringen aan heb. Eerste fiets en daar begon het wielervirus allemaal mee).patmaessen schreef:@ Cubebiker, dan wel je forum naam veranderen ! Veel plezier met je nieuwe aankoop.
Forumnaam veranderen doe ik dus niet.
Het werd eens tijd mijn fiets hier ook te plaatsen!
Ik gebruik de fiets om naar school/werk te gaan en om te wielrennen.
Het is een Cannondale Quick CX Speed 2, flatbar is eraf, racestuur zit er op
Wielen: FFWD F4R
Het plan is om uiteindelijk een ander frame/een racefiets zonder wielen te kopen om zo dit frame puur voor school/werk te gebruiken en de racefiets met de FFWD wielen voor het wielrennen te gebruiken.
Wanneer het weer wat minder is zitten er nog spatborden op, dan zal ik ook de shimano gx460 wielen er onder zetten.
Ik gebruik de fiets om naar school/werk te gaan en om te wielrennen.
Het is een Cannondale Quick CX Speed 2, flatbar is eraf, racestuur zit er op
Wielen: FFWD F4R
Het plan is om uiteindelijk een ander frame/een racefiets zonder wielen te kopen om zo dit frame puur voor school/werk te gebruiken en de racefiets met de FFWD wielen voor het wielrennen te gebruiken.
Wanneer het weer wat minder is zitten er nog spatborden op, dan zal ik ook de shimano gx460 wielen er onder zetten.
Ik heb nu ook getik in ik denk mijn crankstel ergens. Op mijn synapse zit bb30.
Ik heb er nul verstand van. Ben wel heel erg allergisch voor gekraak en getik. Het is een licht getik, maar goed hoorbaar dus irritant.
Is dat iets waarvoor je meteen even langs de FM gaat/moet? (Fiets in september 2015 gekocht)
Want over een maand of zo krijgt die een beurt. Kan het geen kwaad om even te wachten tot het zover is, of gaan er dan onderdelen kapot?
Ik heb er nul verstand van. Ben wel heel erg allergisch voor gekraak en getik. Het is een licht getik, maar goed hoorbaar dus irritant.
Is dat iets waarvoor je meteen even langs de FM gaat/moet? (Fiets in september 2015 gekocht)
Want over een maand of zo krijgt die een beurt. Kan het geen kwaad om even te wachten tot het zover is, of gaan er dan onderdelen kapot?
Laatst gewijzigd door Bredalp op 23 jun 2016 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.