Canyon
-
- Forum-lid
Yes! mn fiets is verzonden. Gelukkig valt de vertraging mee, uiteindelijke een weekje.
Off-topic; mooie wielset, mag ik je vragen wat dit ongeveer heeft gekost? Ben zelf ook op zoek naar zoietsJustCyclingNL schreef:Mijn inmiddels flink uitgebreide Canyon Ultimate CF uit 2012 met Shimano Ultegra 6700 groepset. Ik heb 'm uitgebreid met handgemaakte wielen (door Wheel-Tec) en een Selle Italia SLR carbon zadel. Onlangs heb ik ook een nieuwe KMC X10 SL-ketting gemonteerd.
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
@tomtom: Welke fiets (heb ik misschien over heen gelezen) heb je besteld?
2 algemene Canyon vragen:
Ik wil een CF SLX 9.0 SL bestellen in het zwart met wit.
Nou kan ik bij het bestellen kiezen om na bijbetaling van €79,95 de VCLS Post 2.0 zadelpen te kiezen i.p.v. de normale zadelpen.
Heeft iemand ervaring met deze zadelpen?
Volgens mij geeft Canyon ten tijde van de TDF korting op alle fietsen.
Weet iemand hoeveel dit ongeveer is?
Misschien loont het wel om een paar maanden te wachten?
2 algemene Canyon vragen:
Ik wil een CF SLX 9.0 SL bestellen in het zwart met wit.
Nou kan ik bij het bestellen kiezen om na bijbetaling van €79,95 de VCLS Post 2.0 zadelpen te kiezen i.p.v. de normale zadelpen.
Heeft iemand ervaring met deze zadelpen?
Het kan ook zijn dat dan net jou maat en uitvoering niet meer leverbaar zijn.rednas schreef:
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
@Rednas, een CF SLX stealth in de maat L. Niet meer leverbaar als los frame en ik wil Di2 installeren. De Record EPS & de Ksyrium SLR wielen gaan de verkoop in en DA Di2 (oude versie) en LW Ventoux wielen gaan erop/erin.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Daar ben ik ook een beetje bang voor,,,,
Maar hoeveel korting krijg je?
Maar hoeveel korting krijg je?
-
- Forum-lid
Die tour de France korting is er niet ieder jaar. Zou daar zeker niet op wachten.
Die is er inderdaad niet ieder jaar en wordt elk keer ook een beetje minder. Ik heb in 2010 nog een frame voor halve prijs gekocht maar dat hebben ze nooit meer gedaan. Sparbuch daarentegen is daarentegen wel elk jaar met serieuze kortingen (maar pas in September). Je kunt ook nog in de outlet kijken; ik heb de SLX met 700 euro korting gekocht (en met het 2014 model is geen verschil)!gaisdergerman schreef:Die tour de France korting is er niet ieder jaar. Zou daar zeker niet op wachten.
En mijn nieuwe CF SLX is net binnengekomen....toch netjes van Canyon; maandag betalen, woensdag versturen, donderdag ontvangen! Is overigens niet de eerst keer, alle voorgaande keren ging het exact zo, TOP !
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
-
- Forum-lid HC
Heeft er misschien iemand een maat L (58cm) SLx die voor mij de hoogte wil opmeten van grond tot bovenkant stuurbuis recht omhoog. Ik krijg van Canyon geen eenduidig antwoord op mijn vragen.
Wel dat ik een L moet hebben maar niet welke drop ik dan krijg in verglijk met met huidige fiets. De balhoofdbuis van de Canyon is 15mm korter dan mijn huidige Cube Litening 60cm maar de stack is maar 3mm minder bij Canyon.
Mijn beredenatie is dus dat ik dan met gelijke spacering 3mm lager kom te zitten, omdat de stack leidend is en niet de stuurbuis lengte. dit ook volgens de persoon aan de telefoon, maar in de mail staat weer iest anders.
Wel dat ik een L moet hebben maar niet welke drop ik dan krijg in verglijk met met huidige fiets. De balhoofdbuis van de Canyon is 15mm korter dan mijn huidige Cube Litening 60cm maar de stack is maar 3mm minder bij Canyon.
Mijn beredenatie is dus dat ik dan met gelijke spacering 3mm lager kom te zitten, omdat de stack leidend is en niet de stuurbuis lengte. dit ook volgens de persoon aan de telefoon, maar in de mail staat weer iest anders.