Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 29 aug 2009 21:09

Napoleon schreef:Hier een overzichtsfoto voor de goede kijker....

Afbeelding


Ik vind ze toch wel mooi hoor!!
Ik had alleen een wit zadel gemonteerd met een zwarte streep.
Dat zal praktischer zijn..
Niets is wat het lijkt..

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 29 aug 2009 21:26

Dat verkeerde rood blijf ik lelijk vinden. De SL is wel te pruimen zo.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 29 aug 2009 21:28

R3 sl ziet er wel aardig uit. De R3 hebben ze verkracht en de S3 ziet er ook wel redelijk uit.
De hoogtijd dagen lijken wel een beetje over op deze manier.
Eens even wachten op de S2 en S1.

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 29 aug 2009 21:29

Ik vind het niet geweldig, de fietsen op die foto. Cervélo heeft gewoon een bepaald uiterlijk, daar moeten ze bij blijven. Geen vreemde lettertypes en kleuren!

napoleon
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 mar 2006 11:26

napoleon 29 aug 2009 21:51

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar ik was toch blij verrast. In het echt ziet het er goed uit. Evenals de algehele afwerkiung van de frames. Wat verder opviel: daar waar de frames zwart zijn, is dat dus zwart gespoten. Niet zoals bv bij de R3sl van dit jaar kaal carbon met blanke lak. Ik heb ook bij wat andere ploegen gekeken en zo bv het nieuwe fietsje van andy Schleck gezien......van dichtbij was de afwerking ronduit slecht, heel veel blaasjes onder de blanke lak.(en het frame was net opgebouwd, want Riis keek er erg aandachtig, het frame was dan ook afwijkend van de rest). Overigens erg leuk dit spektakel zo in mijn achtertuin!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 aug 2009 21:59

Napoleon schreef:Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar ik was toch blij verrast. In het echt ziet het er goed uit. Evenals de algehele afwerkiung van de frames. Wat verder opviel: daar waar de frames zwart zijn, is dat dus zwart gespoten. Niet zoals bv bij de R3sl van dit jaar kaal carbon met blanke lak. Ik heb ook bij wat andere ploegen gekeken en zo bv het nieuwe fietsje van andy Schleck gezien......van dichtbij was de afwerking ronduit slecht, heel veel blaasjes onder de blanke lak.(en het frame was net opgebouwd, want Riis keek er erg aandachtig, het frame was dan ook afwijkend van de rest). Overigens erg leuk dit spektakel zo in mijn achtertuin!



De Cervélo kleuren zijn heel clean, erg eigentijds en blijven toch wel in de lijn van het merk. Ben benieuwd om ze in het echt te zien!

Heb je ook foto's van de andere fietjes? Post je die ergens (in het 2010 fietsen topic bv.)?

Overigens oogde de proloog/eerste rit op het circuit van Assen maar heel pover op tv. Het leek me voor de renners echt geen leuke proloog om te rijden en op televisie zag het eruit alsof er geen kat langs het parcours stond (iedereen zat wellicht op de tribunes aan de start/aankomst): nogal doods op die manier.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 29 aug 2009 22:21

ik vind de R3sl er erg fris uit zien en ben er erg van gecharmeerd op eerste gezicht.
ik ben ook zeker van plan er voor te gaan sparen.
ben alleen benieuwd wat het moet gaan kosten, de tour editie R3sl was nog duurder dan de S3 dus ik hoop niet dat ze deze prijzen door zetten. :rolleye:
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

ironpete
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:42

ironpete 29 aug 2009 23:06

Nu zijn de cervélo's nog mooier!
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 30 aug 2009 00:19

Ironpete schreef:Nu zijn de cervélo's nog mooier!


wacht tot je de P2, P3 en S2 gezien hebt ;)

marino
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 apr 2006 22:11

marino 30 aug 2009 03:33

C a s r a n schreef:
Overigens oogde de proloog/eerste rit op het circuit van Assen maar heel pover op tv. Het leek me voor de renners echt geen leuke proloog om te rijden en op televisie zag het eruit alsof er geen kat langs het parcours stond (iedereen zat wellicht op de tribunes aan de start/aankomst): nogal doods op die manier.


Ben de hele dag van de partij geweest, maar kan me voorstellen dat de renners het juist heel anders hebben ervaren! Vrijwel iedereen, maar natuurlijk vooral de Nederlanders en de grote namen, kon met name de eerste en de laatste halve kilometer rijden onder een golf van geluid! Toch tienduizenden mensen aanwezig van begin tot eind, deels natgeregend onder parapluutjes :D Keer iets anders dan normaal, beetje een stadiongevoel. Heb de sfeer als zeer goed ervaren.
Anima Sana In Corpore Sano

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 30 aug 2009 14:19

Gistere in assen de nieuwe Cervelo kleuren kunnen bekijken.

Heb 2 versies van de P3 gezien, een witte, en een zwart grijze met een rode streep. De R3-sl vond ik er niet verkeerd uitzien in t echt. De P4 was gewoon zwart:p
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

roger
Forum-lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 mei 2004 20:17

roger 30 aug 2009 17:34

Buitenkansje voor de kleinere mannetjes onder ons helaas moet ik een 51er hebben anders was ie al onderweg naar mij geweest.

http://cgi.ebay.nl/NEW-08-Cervelo-SLC-S ... .m63.l1177
I live to ride,I ride Passoni

Plaats reactie