Bij mij is dat 93 cm.wasbeer2006 schreef:Heeft er misschien iemand een maat L (58cm) SLx die voor mij de hoogte wil opmeten van grond tot bovenkant stuurbuis recht omhoog. Ik krijg van Canyon geen eenduidig antwoord op mijn vragen.
Canyon
Eenvoud kenmerkt het ware.
Ik wil mijn net binnengekregen kortere stuurpen op mijn canyon ultimate cf installeren. Volgens mij volg ik de instructie (http://www.canyon.com/_nl/supportcenter ... 132&page=1). Ik draai bouten van de stuurpen los waarmee deze aan de vork vastzit, maar ik kan de top cap er niet afkrijgen. Hoe komt deze los? Graag jullie hulp...
-
- Forum-lid
Hij is binnen! Meteen alles uitgepakt en in elkaar gezet. De fiets, verpakking en bijgeleverde spullen zien er allemaal keurig uit. De plastic schijf moet er nog af.
Erg mooie kleur in het zonnetjes vind ik.
Erg mooie kleur in het zonnetjes vind ik.
Laatst gewijzigd door Frankfiets op 03 apr 2014 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Dat was dubbel, sorry.
Aanvulling: ik heb een compact. Bij de dubbel monteert Canyon een cm minder aan spacers, dus daar zal de hoogte ook een centimetertje minder zijn.canyon81 schreef:Bij mij is dat 93 cm.wasbeer2006 schreef:Heeft er misschien iemand een maat L (58cm) SLx die voor mij de hoogte wil opmeten van grond tot bovenkant stuurbuis recht omhoog. Ik krijg van Canyon geen eenduidig antwoord op mijn vragen.
Eenvoud kenmerkt het ware.
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik denk dat ik niet ga wachten op de korting periodes en het 2.0 zadel bestel.
Ik wil de meeste setback hebben, dan moet ik de +25 / +13 mm uitvoering hebben, toch?
Iemand ervaring met de Mavic R-Sys wielen?
@Frankfiets: strakke fiets!
Welke bidonhouders zijn dat ook alweer?
Ik denk dat ik niet ga wachten op de korting periodes en het 2.0 zadel bestel.
Ik wil de meeste setback hebben, dan moet ik de +25 / +13 mm uitvoering hebben, toch?
Iemand ervaring met de Mavic R-Sys wielen?
@Frankfiets: strakke fiets!
Welke bidonhouders zijn dat ook alweer?
- arnoudrace
- Forum-lid
Prima keus de vcls 2.0. Ik ben er tevreden over. Let bij monteren op dat ie ook enigszins flext wanneer je gaat zitten.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
- arnoudrace
- Forum-lid
Hee, leuk. op dat frame rij ik ook met veel plezier nog rond, beetje 'klassiek' op enkele punten maar top eigenschappen!JustCyclingNL schreef:Mijn inmiddels flink uitgebreide Canyon Ultimate CF uit 2012 met Shimano Ultegra 6700 groepset. Ik heb 'm uitgebreid met handgemaakte wielen (door Wheel-Tec) en een Selle Italia SLR carbon zadel. Onlangs heb ik ook een nieuwe KMC X10 SL-ketting gemonteerd.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
@Frank , ik ben het eens met wat haaldoor bedoelt........mooier is om het stuur een beetje te kantelenhaaldoor schreef:Mooie fiets! De zon doet hem inderdaad goed.
In het kader 'stijl gezeur'. Bewuste keus om stuur met shifters omhoog te kantelen? Parallel aan de grond is vaak het voorschrift.
Sworks Venge