Pinarello
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dat zier er niet verkeerd uit!
Mooi effect, zwart en glans.
Zijn het merkloze carbonwieltjes? Staat erg goed.
Ook de zadel- en stuurpen erg fraai en bijpassend qua kleur.
Mooi effect, zwart en glans.
Zijn het merkloze carbonwieltjes? Staat erg goed.
Ook de zadel- en stuurpen erg fraai en bijpassend qua kleur.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Mooie fiets die gewoon 'klopt'! Jammer is wel dat het een oud overjarig 2014 model is...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik houd persoonlijk niet van rood, maar het frame vind ik 10x mooier dan dat no-name geval wat ze nu voor Sky hebben gemaakt. Plaatje klopt!
Veel plezier ermee!!
Veel plezier ermee!!
Less is bore
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dank voor de lovende woorden.
Ben zelf ook erg blij met m'n fiets. Vorige fiets was ook een Pinarello met nagenoeg dezelfde geometrie, rijdt allemaal heel vertrouwd. Vooral het 3t Ergonova stuur vind ik erg prettig.
Wielen zijn chinees afhaal carbon en voldoen prima voor ritjes in Nederland en in de Franse Alpen bergop. In een vochtige afdaling zijn het niet de meest fijne wielen...
Voor ritjes over het Belgische asfalt en in de regen ben ik nog opzoek naar een setje lage aluminium velgen.
"Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do."
Haha... ik kom ineens deze post tegen... tja... dat zou dus vooral een reden zijn om geen Dogma te kopen .scottpch schreef: De voorvork hebben ze afgekeken van de Fondriest van Buddo, die heeft 'm daarom ingeruild voor een Derosa......
Nee hoor... laat iedereen maar lekker een Pina kopen, dan blijf ik lekker bij mijn voorkeur voor minder vaak voorkomende merken. Overigens vind ik de nieuwe Dogma al wel een stuk mooier dan de huidige, weg met al die bochten in de vorken.
Dat probleem hebben wel meer merken. Bij mijn DeRosa kon ik daarom ook niet meer mijn Tune bidonhouders gebruiken en ben ik overgestapt naar Elite. Wel weer wat extra grammen helaas .apexrider schreef:De bidons lijken elkaar te raken, misschien hadden ze die gaatjes beter op andere plek kunnen boren.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Het is bij de Pinarello F8 juist géén probleem:
je hebt de mogelijkheid om de bidons op verschillende afstanden van elkaar te monteren omdat er meerdere bevestiginspunten aanwezig zijn.
http://racefietsblog.nl/een-nieuwe-pina-de-dogma-f8/
je hebt de mogelijkheid om de bidons op verschillende afstanden van elkaar te monteren omdat er meerdere bevestiginspunten aanwezig zijn.
http://racefietsblog.nl/een-nieuwe-pina-de-dogma-f8/