Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

Gebruikersavatar
ldtriatleet
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 20 sep 2008 22:21

Gebruikersavatar ldtriatleet 30 aug 2009 20:26

jaapie91 schreef:Gistere in assen de nieuwe Cervelo kleuren kunnen bekijken.

Heb 2 versies van de P3 gezien, een witte, en een zwart grijze met een rode streep. De R3-sl vond ik er niet verkeerd uitzien in t echt. De P4 was gewoon zwart:p



Dit is vast die zwart/grijze met rode streep die je hebt gezien. Ziet er fraai uit. Ben erg benieuwd naar de witte versie (of was dat de oudere versie met de wereldkampioen-strepen erop?)

http://www.cyclingweekly.co.uk/gallerie ... atson.html

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 30 aug 2009 20:37

Juist! Dat is m. Die witte was zeer zeker niet die met wereldkapioen strepen, hij was voor zover ik kon zien gewoon wit met een klein rood streepje.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

napoleon
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 17 mar 2006 11:26

napoleon 30 aug 2009 20:48

Hier nog een foto van wat tijdrit materiaal....

Afbeelding

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 30 aug 2009 21:00

Beiden echt prachtig, zeker die witte!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 30 aug 2009 22:08

Dat is dus de witte die ik bedoelde, het deel dat je niet kan zien op de foto is volgens mij volledig wit met zwarte letters. Ik vind het persoonlijk de mooiste cervelo kleur van het moment. Gewoon mooi wit met subtiele kleuraccenten, zoals het hoort:p
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

demonsternaar
Forum-lid
Berichten: 536
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08

demonsternaar 31 aug 2009 07:57

het lijkt er op dat ze er zelf ook nog niet uit zijn welke kleur ze gaan nemen?
of gaat de P3 in meerdere kleuren beschikbaar zijn :rolleye:
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 31 aug 2009 14:45

Ik heb een probleem met mijn R3 Balhoofd: op een of andere manier zat er wat speling in dus heb ik het maar wat bijgesteld (aangedraaid zou iemand anders kunnen zeggen). De speling is weg maar nu, een antal weken later, heb ik een: zeg maar "rustpunt" in het midden. Als de voorvork naar het midden gaat valt hij dus "in het midden". Er is nog wel gewoon mee te rijden maar echt ideaal is het natuurlijk niet.
Komt dat vaker voor? Heb ik wat fout gedaan? Moet/kan ik een nieuw balhoofd aanschaffen?
Afbeelding

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 31 aug 2009 14:55

ericpeters schreef:Ik heb een probleem met mijn R3 Balhoofd: op een of andere manier zat er wat speling in dus heb ik het maar wat bijgesteld (aangedraaid zou iemand anders kunnen zeggen). De speling is weg maar nu, een antal weken later, heb ik een: zeg maar "rustpunt" in het midden. Als de voorvork naar het midden gaat valt hij dus "in het midden". Er is nog wel gewoon mee te rijden maar echt ideaal is het natuurlijk niet.
Komt dat vaker voor? Heb ik wat fout gedaan? Moet/kan ik een nieuw balhoofd aanschaffen?



Gewoon slijtage van je balhoofd. Vervangen dus.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 31 aug 2009 15:15

C a s r a n schreef:
ericpeters schreef:Ik heb een probleem met mijn R3 Balhoofd: op een of andere manier zat er wat speling in dus heb ik het maar wat bijgesteld (aangedraaid zou iemand anders kunnen zeggen). De speling is weg maar nu, een antal weken later, heb ik een: zeg maar "rustpunt" in het midden. Als de voorvork naar het midden gaat valt hij dus "in het midden". Er is nog wel gewoon mee te rijden maar echt ideaal is het natuurlijk niet.
Komt dat vaker voor? Heb ik wat fout gedaan? Moet/kan ik een nieuw balhoofd aanschaffen?



Gewoon slijtage van je balhoofd. Vervangen dus.


idd,

gewoon de lagers vervangen

stefanbelgie
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 dec 2007 20:22

stefanbelgie 31 aug 2009 20:49

vanaf vannacht 0.OOh alle nieuwe kleuren van cervelo op de site van veltec
stefke

tlmm
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 10 okt 2005 22:12

tlmm 01 sep 2009 01:57

[img=http://img10.imageshack.us/img10/3185/s3kleine.jpg]
[img=http://img10.imageshack.us/img10/8518/s3klein2.jpg]

Mijn S3 sinds een kleine maand.

Zipp wielen veranderen waarschijnlijk nog want het voorwiel is hoe ironisch ook gescheurd door scheur in de weg in een afdaling van een pyreneen colletje.(scheurtje van 2cm net boven het rem oppervlak.)

Als ik hem kwa rijgedrag vergelijk met m'n addict meschien net iets strakker door de bocht, dat mag ook wel met zo veel toe overlap :P en filtert ie slecht wegdek net wat beter weg vooral vanachter.
De voorkant voelt meschien wel wat harder aan heb ik het idee.
Triple is een bier...

mikawoef
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 mei 2008 16:04

mikawoef 01 sep 2009 02:10

de nieuwe modellen zijn echt mooi (veltec site)
cervelo r3 dura ace 7800 veltec speed carbon 6.0
cervelo slc-sl dura ace 7900 vumaquad zipp 343
corratec revo team xtr

Plaats reactie