Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Volgens mij is dat plaatje bij het artikel puur suggestief. Op het moment dat de fietser er tegen aan klapt, komt er eerst hulp, dan een ambulance, dan een politie auto, dan nog meer omstanders. En als de ATB-er naar het zhs wordt gebracht, dan wordt ook wel de bewuste balk opgeruimd. Hoe kan dan bij dit artikel zo'n plaatje staan? Alleen maar een boomstam op een pad? Wanneer is die foto dan gemaakt? Van net voor het ongeval? Want daarna is het uiteraard opgeruimd.
Live fast; die young. mijn blog
Dat zou ook zomaar kunnen, tenzij de fietsmaat het slachtoffer even alleen heeft laten creperen, voordat er hulp kwam om er een plaatje van te schieten. Gezien het tijdsbeeld is dat nog redelijk plausibel.
Campagnolo Ultra Dork
De foto stond ook op andere websites en staat ook bij het bericht van opsporing verzocht dus ik neem aan dat de foto vlak na het ongeluk gemaakt is op de plaats van het ongeluk.
https://opsporingverzocht.avrotros.nl/a ... over-balk/
https://opsporingverzocht.avrotros.nl/a ... over-balk/
Alleen komt dat dan weer niet overeen met de foto van de lokatie van het ongeval daarboven
Het blijft een raar verhaal, ook dat de fietsmaat voor hem fietste en hem blijkbaar niet gewaarschuwd heeft voor het obstakel. Ik kan er verder dan dat, en dat het tragisch is voor de man zelf en de nabestaanden, geen mening over hebben.
Het blijft een raar verhaal, ook dat de fietsmaat voor hem fietste en hem blijkbaar niet gewaarschuwd heeft voor het obstakel. Ik kan er verder dan dat, en dat het tragisch is voor de man zelf en de nabestaanden, geen mening over hebben.
Campagnolo Ultra Dork
foto van nos.nl en de foto op opsporing verzocht zijn vanuit een andere hoek gemaakt. Kan natuurlijk ook een reconstructie van de situatie zijn tijdens politie onderzoek.
Ik bagatelliseer niemands dood, ik zie alleen het vermeende misdrijf niet en ik ben kritisch op de gebruikte termen.
Die twee foto's zijn echt niet van hetzelfde stuk pad. Foto 2 is wel dezelfde situatie als de eerder geposte link met boomstam.
Die twee foto's zijn echt niet van hetzelfde stuk pad. Foto 2 is wel dezelfde situatie als de eerder geposte link met boomstam.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 22 feb 2023 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Kijk, het blijft allemaal gissen zonder de juiste informatie te kennen, maar het feit dat de politie (!) zo'n geldbedrag uitlooft, geeft wel aan dat er hier beduidend meer aan de hand is dan een welles-nietes-spelletje.
Daarmee komen je post over als "kan gebeuren" tot "eigen schuld". Dan kan ik op z'n Arjen Lubach's andere voorbeelden verzinnen, zoals je zelf ook doet met een spelend kind, maar ik denk dat deze discussie verder aan mij voorbij laat gaan.
Laat ik voorop stellen dat ik de dood van de man niet wil bagataliseren en dat het alleen maar ellende is geweest voor het slachtoffer en zijn familie.
Maar wat ik tot nog toe heb gelezen en gezien (de foto's) over het noodlottige ongeval, ben ik toch niet 100% overtuigd dat dit met kwade opzet is gebeurd. Dat kan natuurlijk het geval zijn geweest, wat alles nog veel triester maakt. Maar stompzinnige pech zou ook een oorzaak kunnen zijn geweest.
Maar wat ik tot nog toe heb gelezen en gezien (de foto's) over het noodlottige ongeval, ben ik toch niet 100% overtuigd dat dit met kwade opzet is gebeurd. Dat kan natuurlijk het geval zijn geweest, wat alles nog veel triester maakt. Maar stompzinnige pech zou ook een oorzaak kunnen zijn geweest.
Live fast; die young. mijn blog