Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hahah, ik ben ook over gegaan van een zwarte audi naar een witte volvo. Wit lijkt inderdaad langer schoon te zijn.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alleen de media en de weersdiensten klopten het op tot een lentedag met terrasje pakken. Overigens is het hier prima weer voor eind februari.daniel1975 schreef op 15 februari schreef: ↑15 feb 2025 12:38 Lange termijn lezen is niks waard als je de bijbehorende kaarten niet ziet/kan lezen.
Gezien de luchtdruk ontwikkelingen is het realistisch dat we >10gr komen, alleen imho nog geen zinnig woord over te zeggen of dat ook lenteweer wordt of grijs en kans op een motregentje.
-
- Forum-lid HC
Hier is het prima, jammer dat ik net een staartje van de griep meepak. Ben niet heel ziek maar 2 km wandelen voelde als 3 uur fietsen.
Dus ik blijf maar lekker binnen. Allemaal rare dingen beetje dit beetje dat
Dus ik blijf maar lekker binnen. Allemaal rare dingen beetje dit beetje dat
- daniel1975
- Forum-lid HC
Herkenbaar, die pakte ik ook na 2 weken snipverkouden. Geen koorts, niet echt ziek, maar futloos en snel moe. Duurde dag of 4-5.wasbeer2006 schreef: ↑21 feb 2025 14:32 Hier is het prima, jammer dat ik net een staartje van de griep meepak. Ben niet heel ziek maar 2 km wandelen voelde als 3 uur fietsen.
Gooi hier wat neer;) gemeente Renkum en Arnhem doen er beide niets aan is zg niet hun grond.Wout88 schreef: ↑21 feb 2025 11:29 Dat witte spul is een halfverharding die veel toegepast wordt de laatste tijd. Zoiets als dit https://www.debeijerbv.com/stabilizer/
Willen ze allemaal hebben tegenwoordig, wij hebben een kleine asfaltmachine omgebouwd waarmee we het aanbrengen. Gouden handel.
Gerard Nijboer pad.

Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Met een paar kuub kan je prima uit de voeten.
Je kan er omheen,maar wat denk je, dicht gelegd met takken.
Werkelijk niemand heeft daar last van stukje via Papendal en bij de golfbaan hekje door,voorlangs Koningsakker en voila op de route ben je weer.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Halfverharding die bestaat uit gemalen stenen? Net als op het Let de Stigterpad.Wout88 schreef: ↑21 feb 2025 11:29 Dat witte spul is een halfverharding die veel toegepast wordt de laatste tijd. Zoiets als dit https://www.debeijerbv.com/stabilizer/
Willen ze allemaal hebben tegenwoordig, wij hebben een kleine asfaltmachine omgebouwd waarmee we het aanbrengen. Gouden handel.
hun fietsen.
[quote=nijkie post_id=1687549 time=1740154535 user_id=417114
Gooi hier wat neer;) gemeente Renkum en Arnhem doen er beide niets aan is zg niet hun grond.
[/quote]
Ik wandel iedere week met m'n lief wel een keer in dit soort omgevingen. Vandaag Maarnse Zandpunt.
Bij al die wandelingen kom je padden tegen die aan het verdrinken zijn.
Daardoor gaan mensen olifantenpaadjes maken en daarmee de natuur onnodig kapot maken.
Of mensen nu fietsen, wandelen. Zelfs met de auto op boswegen heb ik foto's dat mensen "de kant opzoeken"
Overigens vandaag door slecht waterbeleid door een stuk gewandeld waar we eigenlijk niet mochten komen
Gooi hier wat neer;) gemeente Renkum en Arnhem doen er beide niets aan is zg niet hun grond.
[/quote]
Ik wandel iedere week met m'n lief wel een keer in dit soort omgevingen. Vandaag Maarnse Zandpunt.
Daardoor gaan mensen olifantenpaadjes maken en daarmee de natuur onnodig kapot maken.
Of mensen nu fietsen, wandelen. Zelfs met de auto op boswegen heb ik foto's dat mensen "de kant opzoeken"
Overigens vandaag door slecht waterbeleid door een stuk gewandeld waar we eigenlijk niet mochten komen

[/quote]
Ik gun jullie een betere plek om te wandelen dan een oude zandwinningsput van de NS. Mensen blijven om modder en plassen heen wandelen en fietsen. Zelfs als je er aantoonbaar schoner (alleen natte schoenen en fietsbanden) uitkomt als je er dwars doorheen gaat.
Er zijn teveel paden om met halfverharding aan te pakken. We hebben wel eens wat geprobeerd, maar het is ondoenlijk. 1000kg materiaal verwerkt op een plek en na een week zie je het niet meer terug. Geen effect.
hun fietsen.
Blijven jullie allemaal maar lekker weg van de Drentse zandgronden hier
. Vandaag net geen tijd om te fietsen maar wel met mw. Kilowatt (ik noem haar Megawatt
) even wezen wandelen. Kraanvogels gezien en het meest bijzondere een kleine ree die zich aangesloten had bij een kudde hereford koeien. Prachtig.
Dus helaas geen geklaag nu

Dus helaas geen geklaag nu
older Budweiser
Gisteren, vrijdag de 21e Feb, voor de eerste keer dit jaar in de korte broek gefietst, leek wel voorjaar !
Lekker rondje omgeving Posbank, wel verhard gereden, toch nog wel af en toe nat op de weg, dus helaas wel de fiets weer vies.
In de bossen was het trouwens wel een stuk kouder, uit de zon
Lekker rondje omgeving Posbank, wel verhard gereden, toch nog wel af en toe nat op de weg, dus helaas wel de fiets weer vies.
In de bossen was het trouwens wel een stuk kouder, uit de zon
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24