Cannondale
-
- Forum-lid
Mooi hoor!
Maak joe woar
Was gisteravond ff bij C'dale dealer in Bilthoven, daar stond een 2017 Caad Optimo in knalgroen. Dacht eerst dat het een Caad10 was, op het eerste gezicht moeilijk te onderscheiden. Mooie bak! Opvallend: die Optimo had geen BB30 bottom bracket, maar 'good old' BSA. Was uitgerust met Tiagra 4700, wel jammer dat er geen Tiagra crankset op zat, dat had gekund gezien het BB.
Interessant, een BSA bracket. dat betekent dat er heel wat opnieuw vormgegeven is rondom de bb.
Was het feit dat FSA geen BB30's meer maakt achteraf een eerste teken aan de wand?
Edit
Toch apart dat ik online niks kan vinden over een CAAD8 met bsa bracket.
Was het feit dat FSA geen BB30's meer maakt achteraf een eerste teken aan de wand?
Edit
Toch apart dat ik online niks kan vinden over een CAAD8 met bsa bracket.
-
- Forum-lid
Prachtig! Waar komt deze vandaan...?
Uit Czech Republic
http://weightweenies.starbike.com/forum ... start=1725
http://weightweenies.starbike.com/forum ... start=1725
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid HC
Zeker een hele mooie. Niet teveel poespas, lekker strak.
Hij zou alleen wat langere benen moeten hebben, die zadelpen zo,n klein stukje uit het frame is niet echt mooi.
Hij zou alleen wat langere benen moeten hebben, die zadelpen zo,n klein stukje uit het frame is niet echt mooi.
-
- Forum-lid
35 mm dark label Bora`s en een setje fatsoenlijke bidonhouders, en mooier gaat een fiets niet worden!
Ben overigens meer als nieuwsgierig naar de 2017 EVO`s in het echt, zal wel niet lang meer duren. Wel doodzonde dat ze nog steeds dat gare bracketsysteem hanteren..
Ben overigens meer als nieuwsgierig naar de 2017 EVO`s in het echt, zal wel niet lang meer duren. Wel doodzonde dat ze nog steeds dat gare bracketsysteem hanteren..
-
- Forum-lid
Die Caad Optimo van mij heeft een FSA Mega Exo BC1.37"x24T BB.