Had ik over het hoofd gezien, slim en praktisch, ben wel benieuwd hoe de niet gebruikte gaten worden afgewerkt en hoop dat het niet storend is/wordt.Jaap Telder schreef:Het is bij de Pinarello F8 juist géén probleem:buddo schreef:Dat probleem hebben wel meer merken. Bij mijn DeRosa kon ik daarom ook niet meer mijn Tune bidonhouders gebruiken en ben ik overgestapt naar Elite. Wel weer wat extra grammen helaas .apexrider schreef:De bidons lijken elkaar te raken, misschien hadden ze die gaatjes beter op andere plek kunnen boren.
je hebt de mogelijkheid om de bidons op verschillende afstanden van elkaar te monteren omdat er meerdere bevestiginspunten aanwezig zijn.
http://racefietsblog.nl/een-nieuwe-pina-de-dogma-f8/
Pinarello
- boswielrenner
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Die is ook wel erg mooi
- Jaap Telder
- Forum-lid
Maar de F8 vervangt de Dogma niet, het is een nieuw aero model naast alle andere modellen.
De Dogma blijft gewoon in de collectie.
De Dogma blijft gewoon in de collectie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Elke keer ben ik hier weer blij omJaap Telder schreef: De Dogma blijft gewoon in de collectie.
Less is bore
Mooie fiets, maar waarom kies je nog voor 10spd?dhrspek schreef:
Dank voor de lovende woorden.
Ben zelf ook erg blij met m'n fiets. Vorige fiets was ook een Pinarello met nagenoeg dezelfde geometrie, rijdt allemaal heel vertrouwd. Vooral het 3t Ergonova stuur vind ik erg prettig.
Wielen zijn chinees afhaal carbon en voldoen prima voor ritjes in Nederland en in de Franse Alpen bergop. In een vochtige afdaling zijn het niet de meest fijne wielen...
Voor ritjes over het Belgische asfalt en in de regen ben ik nog opzoek naar een setje lage aluminium velgen.
Anima Sana In Corpore Sano.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Omdat dat beter is dan 9-speed