Cervélo
-
- Forum-lid HC
Hmm, ik vind de S-serie erop vooruitgegaan maar de R serie erop achteruitgegaan.
Zo een S2 pakket met Chorus is in standaard uitvoering al dicht bij mijn ideaal.
Zo een S2 pakket met Chorus is in standaard uitvoering al dicht bij mijn ideaal.
-
- Forum-lid
TlMM schreef:[img=http://img10.imageshack.us/img10/3185/s3kleine.jpg]
[img=http://img10.imageshack.us/img10/8518/s3klein2.jpg]
Mijn S3 sinds een kleine maand.
Zipp wielen veranderen waarschijnlijk nog want het voorwiel is hoe ironisch ook gescheurd door scheur in de weg in een afdaling van een pyreneen colletje.(scheurtje van 2cm net boven het rem oppervlak.)
Als ik hem kwa rijgedrag vergelijk met m'n addict meschien net iets strakker door de bocht, dat mag ook wel met zo veel toe overlap en filtert ie slecht wegdek net wat beter weg vooral vanachter.
De voorkant voelt meschien wel wat harder aan heb ik het idee.
ik heb het idee dat je versnelling's kabels wat aan de korte kant zijn waar ze je frame in gaan.
want als ze te kort zijn kan het gebeuren bij het draaien van je stuur dat je de kabels uit de kabelstopper trekt, en dit kan een nare gevolg hebben als je onder weg bent.
voor de rest is het een prachtige fiets.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
ericpeters schreef:Hmm, ik vind de S-serie erop vooruitgegaan maar de R serie erop achteruitgegaan.
Heel mooi idd, al zijn de foto's alweer weinig flatterend (bv. S3 komt er niet zo goed uit). Denk dat ze in het echt veel mooier zullen zijn!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- ldtriatleet
- Forum-lid
Ik vind vooral de witte P3 erg mooi. (wel jammer dat de kabels van de P3 niet in de bovenbuis gaan). Met hoge velgen wordt hij nog mooier lijkt mij.
Net dat kleine rode accent op de P4 vind ik ook een verbetering.
De S1 lijkt veel op de S2 van 2009.
En de P2 is niet meegegaan in de layout van alle andere frames (typenaam op bovenbuis en nog steeds het halve merknaam op zit- en balhoofdbuis).
Staat er, bij de R en S serie, nu ook nog "Cervelo" op de zitbuis? Dat kun je van de zijkant niet goed zien.
Net dat kleine rode accent op de P4 vind ik ook een verbetering.
De S1 lijkt veel op de S2 van 2009.
En de P2 is niet meegegaan in de layout van alle andere frames (typenaam op bovenbuis en nog steeds het halve merknaam op zit- en balhoofdbuis).
Staat er, bij de R en S serie, nu ook nog "Cervelo" op de zitbuis? Dat kun je van de zijkant niet goed zien.
Hoewel ik vind dat er in een Cervelo Zipp's horen (maar daar is Veltec geen importeur van) ziet de P4 met die wielen er gaaf uit. Vooralsnog vind ik van de 2010 fietsen de P4 en de S3 het mooist. Wellicht heb ik een dure smaak. (9399 euro voor een S3 met superrecord is, op z'n zachts gezegd, best veel geld.
Stoempen is mooi!
Ik vind de nwe S2 in wit ook erg mooi.
Maar heb ik het mis; zijn de prijzen giga omhoog gegaan?
Bijna 4.000 euro voor een S2 met Ultegra vind ik wel heel veel geld!
Nee, geen Cervelo voor mij.
Niets is wat het lijkt..
Bij mij mag iemand wel een P3, S3, S2 of R3sl afleveren. De rest mogen ze houden.
Ze hebben vooral de RS en S1 verknoeid.
Ze hebben vooral de RS en S1 verknoeid.
maurice schreef:Ik vind de nwe S2 in wit ook erg mooi.
Geloof dat ik mij daar bij aan moet sluiten. Ik ben benieuwd waar de losse frame-prijzen nu op uitkomen. Als je de huidige verschillen een beetje door rekent kom je voor een los S2 frame uit op ongeveer 3000 euro. Dat is toch ruim meer dan de 2400 euro nu. Alhoewel de nieuwe Ultegra groep ook wel wat duurder geworden is, maar dat betreft met name een adviesprijs. Die zullen nog wel wat gaan dalen.
Vind de S3 en de S2 het meest geslaagd de R3sl vindt ik erg cheap uitzien jammer,ben idd benieuwd naar de prijs van een S3 frameset zal wel weer in de beurt komen van de SLC-SL 2008.(of hoger)
Ja ze hebben een dure ploeg die betaalt moet worden,en die gasen rijden niet voor een minimum loontje.
Ja ze hebben een dure ploeg die betaalt moet worden,en die gasen rijden niet voor een minimum loontje.
I live to ride,I ride Passoni
-
- Forum-lid HC
maurice schreef:Ik vind de nwe S2 in wit ook erg mooi.
De R3/Ultegra combinatie is in ieder geval 100 Euro goedkoper geworden. Ik heb in het verleden nooit een ander frame als "totaal pakket" gezien vanaf de importeur.
Andere wielen en stuur zadel kan zo ook duizende euri schelen.
Als ik bij de S2-Chorus de adviesprijzen van de componenten eraftrek kom ik op ongeveer 2335 voor het framezet + zadelpen. Lijkt me toch nog ongeveer hetzelde.