Bianchi
Kijk eens, zo ziet mijn Impulso uit 2013 er vandaag de dag uit.
Was en is m'n eerste racefiets maar ik heb er al veel kilometers mee geklokt! Woon-werk en weekendritten. Her en der wat dingetjes aangepast maar wat dat betreft hoeft er voor mij niet veel veranderd... Ik word nog steeds blij als ik ze zie staan.
Was en is m'n eerste racefiets maar ik heb er al veel kilometers mee geklokt! Woon-werk en weekendritten. Her en der wat dingetjes aangepast maar wat dat betreft hoeft er voor mij niet veel veranderd... Ik word nog steeds blij als ik ze zie staan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De meeste stuurpennen hebben een -6 graden hoek.
De originele Bontrager heeft -7 graden hoek
De Pro PLT & Vibe (net als Thomson X2) heeft een -10 graden hoek
En er zullen er ongetwijfeld nog zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Djemz, je hebt zeker nog nooit een +10/-10gr stuurpen gezien?
Het mooie van zo'n stuurpen is dat je stuur dan precies horizontaal staat bij de meeste frames, terwijl bij een +6/-6gr stuurpen die pen een beetje naar boven wijst.
Het wordt dan wel een heel klein spacertje meer....
Het mooie van zo'n stuurpen is dat je stuur dan precies horizontaal staat bij de meeste frames, terwijl bij een +6/-6gr stuurpen die pen een beetje naar boven wijst.
Ah nee, ik dacht altijd dat die lelijke naar boven wijzende stuurpennen degene waren van 10 graden.scottpch schreef: ↑09 aug 2019 07:35 Djemz, je hebt zeker nog nooit een +10/-10gr stuurpen gezien?
Welke zijn dat dan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Net zo fugly als een hutkoffer onder je zadel
Less is bore
-
- Forum-lid
- Infinito GB
- Forum-lid
Door een kleine touche met een toeristenkind vorige week moet ik een nieuwe derailleurhanger monteren op mijn InfinitoCV. Helaas moet ik even gezuld hebben want bij Bianchi houden ze de zomervakantie nog steeds in stand. Ook nog een stukje nostalgie, denk ik dan maar .