Cervélo
Ben overigens van mijn Pina kronkel genezen waarschijnlijk toch iets te hard gevallen,het gaat een mooie S3 worden de afmontage dat wordt gewoon SR, LW's en denk stiekum aan een stuurcombi,zadel en bidonhouders van AX.
I live to ride,I ride Passoni
roger schreef:Ben overigens van mijn Pina kronkel genezen waarschijnlijk toch iets te hard gevallen,het gaat een mooie S3 worden de afmontage dat wordt gewoon SR, LW's en denk stiekum aan een stuurcombi,zadel en bidonhouders van AX.
Waar een vakantie niet goed voor is Mooi zo een S3, de 2010 R3SL is een tegenvaller qua kleurstelling vond de 2009 daarintegen een plaatje.
YFood !!!
-
- Forum-lid
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 26 jan 2007 11:08
ik vindt dat de P4 nu al een beetje achterhaalt.
als je zoveel geldt uit geeft voor een tijdrit machine en zijn beweren dat het één van de gestroomlijndste fietsen is, nou ik weet het niet.
ze mogen eerst wel de stuurpen gaan integreren in het frame net als andere merken misschien dat ze dan betere tijden gaan rijden
als je zoveel geldt uit geeft voor een tijdrit machine en zijn beweren dat het één van de gestroomlijndste fietsen is, nou ik weet het niet.
ze mogen eerst wel de stuurpen gaan integreren in het frame net als andere merken misschien dat ze dan betere tijden gaan rijden
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
de monsternaar schreef: ik vindt dat de P4 nu al een beetje achterhaalt.
als je zoveel geldt uit geeft voor een tijdrit machine en zijn beweren dat het één van de gestroomlijndste fietsen is, nou ik weet het niet.
ze mogen eerst wel de stuurpen gaan integreren in het frame net als andere merken misschien dat ze dan betere tijden gaan rijden
Achterhaald? of was het zowiezo al nooit wat en hadden ze tot vorig jaar het geluk dat Cancellara zelfs op een bakfiets nog iedereen naar huis zou rijden?
Je vergeet een paar belangrijke punten omtrent de tijdrit/triathlon modellen van Cervelo.ik vindt dat de P4 nu al een beetje achterhaalt. als je zoveel geldt uit geeft voor een tijdrit machine en zijn beweren dat het één van de gestroomlijndste fietsen is, nou ik weet het niet. ze mogen eerst wel de stuurpen gaan integreren in het frame net als andere merken misschien dat ze dan betere tijden gaan rijden
Ze zijn Cancellara kwijt en dus overwinningen. Toen Cervelo hun fietsen leverden aan CSC/Saxobank hadden ze renners waarmee ze overwinningen haalden. Cancellara was daar een mooi voorbeeld van. Ook Zabriskie scoorde met een P3 (proloog winst en gele trui).
Daarnaast vergeet je dat de tijdritfietsen van Cervelo ook voor triatleten gemaakt worden. Een grotere doelgroep dan wielrenners die er een fiets bij kopen. Triatleten zijn early adopters en kopen dus sneller een nieuwe fiets dan wielrenners. Hun markt is dus niet beperkt tot alleen het wielrennen. De P4 is een fiets die twee markten moet dienen, met die gedachte is hij ontwikkeld. Vraag me af of je 180km comfortabel kunt rijden als amateur op bijvoorbeeld een Specialized Shiv of Giant Trinity.
Daarnaast is het hypermoderne design van de nieuwe trek nog lang niet in seriematige productie te realiseren. Waarom denk je dat alleen Leipheimer, Armstrong en Contador er 1 reden?
Eat, Sleep, Train
Swim, Bike, Run
http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Swim, Bike, Run
http://www.henrypiek.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel goed H3 !
Daarbij moet je op de bike motion maar eens kijken welke fiets nu echt aero is, de cervélo's of al die geintergreerde apparaten ( die ik erg mooi vind hoor)
Iets snel, of aero laten lijken is 1, iets aero laten zijn is iets heel anders...
Daarbij moet je op de bike motion maar eens kijken welke fiets nu echt aero is, de cervélo's of al die geintergreerde apparaten ( die ik erg mooi vind hoor)
Iets snel, of aero laten lijken is 1, iets aero laten zijn is iets heel anders...
SpEric schreef:Heel goed H3 !
Daarbij moet je op de bike motion maar eens kijken welke fiets nu echt aero is, de cervélo's of al die geintergreerde apparaten ( die ik erg mooi vind hoor)
Iets snel, of aero laten lijken is 1, iets aero laten zijn is iets heel anders...
Als lijken en zijn niet hetzelfde is. Hoe moeten we op Bike motion dan "kijken" welke fiets het meest aero is? Of wat bedoel je hier eigenlijk mee?