Pagina 560 van 1091
Geplaatst: 01 sep 2009 23:17
door roger
Is niet ook de liggende achterbrug minder dik gemaakt van de S3 zodat er alle wielsets inpassen i.t.t de S3 2009.
Geplaatst: 01 sep 2009 23:29
door lancev7
@roger, klopt
Geplaatst: 01 sep 2009 23:43
door roger
Ben overigens van mijn Pina kronkel genezen waarschijnlijk toch iets te hard gevallen,het gaat een mooie S3 worden de afmontage dat wordt gewoon SR, LW's en denk stiekum aan een stuurcombi,zadel en bidonhouders van AX.
Geplaatst: 01 sep 2009 23:46
door lancev7
@roger, fiew wat een opluchting... ben trots op je
ik geef je op alle onderdelen 100% gelijk en voor de AX stuff steun ik je ook van harte... jammer dat er geen AX zadelpen is voor de S serie.
Geplaatst: 01 sep 2009 23:49
door csteenbe
roger schreef:Ben overigens van mijn Pina kronkel genezen waarschijnlijk toch iets te hard gevallen,het gaat een mooie S3 worden de afmontage dat wordt gewoon SR, LW's en denk stiekum aan een stuurcombi,zadel en bidonhouders van AX.
Waar een vakantie niet goed voor is
Mooi zo een S3, de 2010 R3SL is een tegenvaller qua kleurstelling vond de 2009 daarintegen een plaatje.
Geplaatst: 02 sep 2009 08:36
door demonsternaar
ik vindt dat de P4 nu al een beetje achterhaalt.
als je zoveel geldt uit geeft voor een tijdrit machine en zijn beweren dat het één van de gestroomlijndste fietsen is, nou ik weet het niet.
ze mogen eerst wel de stuurpen gaan integreren in het frame net als andere merken misschien dat ze dan betere tijden gaan rijden
Geplaatst: 02 sep 2009 10:51
door perik
de monsternaar schreef: ik vindt dat de P4 nu al een beetje achterhaalt.
als je zoveel geldt uit geeft voor een tijdrit machine en zijn beweren dat het één van de gestroomlijndste fietsen is, nou ik weet het niet.
ze mogen eerst wel de stuurpen gaan integreren in het frame net als andere merken misschien dat ze dan betere tijden gaan rijden
Achterhaald? of was het zowiezo al nooit wat en hadden ze tot vorig jaar het geluk dat Cancellara zelfs op een bakfiets nog iedereen naar huis zou rijden?
Geplaatst: 02 sep 2009 13:25
door h3
ik vindt dat de P4 nu al een beetje achterhaalt. als je zoveel geldt uit geeft voor een tijdrit machine en zijn beweren dat het één van de gestroomlijndste fietsen is, nou ik weet het niet. ze mogen eerst wel de stuurpen gaan integreren in het frame net als andere merken misschien dat ze dan betere tijden gaan rijden
Je vergeet een paar belangrijke punten omtrent de tijdrit/triathlon modellen van Cervelo.
Ze zijn Cancellara kwijt en dus overwinningen. Toen Cervelo hun fietsen leverden aan CSC/Saxobank hadden ze renners waarmee ze overwinningen haalden. Cancellara was daar een mooi voorbeeld van. Ook Zabriskie scoorde met een P3 (proloog winst en gele trui).
Daarnaast vergeet je dat de tijdritfietsen van Cervelo ook voor triatleten gemaakt worden. Een grotere doelgroep dan wielrenners die er een fiets bij kopen. Triatleten zijn early adopters en kopen dus sneller een nieuwe fiets dan wielrenners. Hun markt is dus niet beperkt tot alleen het wielrennen. De P4 is een fiets die twee markten moet dienen, met die gedachte is hij ontwikkeld. Vraag me af of je 180km comfortabel kunt rijden als amateur op bijvoorbeeld een Specialized Shiv of Giant Trinity.
Daarnaast is het hypermoderne design van de nieuwe trek nog lang niet in seriematige productie te realiseren. Waarom denk je dat alleen Leipheimer, Armstrong en Contador er 1 reden?
Geplaatst: 02 sep 2009 13:34
door speric
Heel goed H3 !
Daarbij moet je op de bike motion maar eens kijken welke fiets nu echt aero is, de cervélo's of al die geintergreerde apparaten ( die ik erg mooi vind hoor)
Iets snel, of aero laten lijken is 1, iets aero laten zijn is iets heel anders...
Geplaatst: 02 sep 2009 14:37
door perik
SpEric schreef:Heel goed H3 !
Daarbij moet je op de bike motion maar eens kijken welke fiets nu echt aero is, de cervélo's of al die geintergreerde apparaten ( die ik erg mooi vind hoor)
Iets snel, of aero laten lijken is 1, iets aero laten zijn is iets heel anders...
Als lijken en zijn niet hetzelfde is. Hoe moeten we op Bike motion dan "kijken" welke fiets het meest
aero is? Of wat bedoel je hier eigenlijk mee?
Geplaatst: 02 sep 2009 17:05
door sulai
Beste Cervelo liefhebbers,
Kan ik zeggen dat Cervelo S2 een allround fiets is, zowel in de bergen als op het platteNEDERland?
Is Kuota Kredo Ultra vergelijkbaar met Vervelo S2?minder of beter?
Graag jullie reactie,
Geplaatst: 02 sep 2009 20:58
door tiest
H3 schreef: Vraag me af of je 180km comfortabel kunt rijden als amateur op bijvoorbeeld een Specialized Shiv of Giant Trinity.
Waarom niet? Kun je toch dezelfde positie mee berijken als op een p4:S