Leuke buurman ben jij ... Misschien even een praatje maken met de buur in dat geval? Die zal misschien het hoopje die de kat als aandenken achterliet gewoon opruimen. Wat doe je als een hond zijn dump achterlaat op je stoep? Sta je dan ook klaar met een tweeloop?
Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Wat een kort lontje heb jij. Waar heb ik het over de kat van de buren?
Alhoewel het vervelend kan zijn als ze iets achterlaten, een dier doet dit niet om je duvel aan te doen. En die beestjes kunnen zich moeilijk verdedigen, dus ja, ik neem het voor ze op.senior schreef: ↑28 feb 2023 22:05Wat een kort lontje heb jij. Waar heb ik het over de kat van de buren?
volgens mij gaat het daar niet om (over begrijpend lezen gesproken) . Je geeft aan dat je het wel OK vindt om een kat dood te schieten. Prima dat je dat vindt hoor en ik hoop dat het bij gedachten blijft, maar wees dan niet verbaasd als anderen hier ook weer iets van vindensenior schreef: ↑28 feb 2023 22:05Wat een kort lontje heb jij. Waar heb ik het over de kat van de buren?
Iemand die om wat voor reden dan ook vindt dat je een kat kan doodschieten anders dan uit zelfverdediging is net zo slecht als dat rennertje.
Ik geloof gewoon niet wat ik lees
Ik snap ook niet dat die gast niet gelijk op staande voet is ontslagen. Simmons kreeg bij deze ploeg een zware straf van de ploeg na wat politiek tweets. Dit voelt echt heel gek.
Verder is het schijten van katten in je tuin natuurlijk een heel ander probleem dan deze dierenmishandeling en mensen met katten moeten zorgen dat ze hun beesten bij zich houden!
Ik geloof gewoon niet wat ik lees
Ik snap ook niet dat die gast niet gelijk op staande voet is ontslagen. Simmons kreeg bij deze ploeg een zware straf van de ploeg na wat politiek tweets. Dit voelt echt heel gek.
Verder is het schijten van katten in je tuin natuurlijk een heel ander probleem dan deze dierenmishandeling en mensen met katten moeten zorgen dat ze hun beesten bij zich houden!
-
- Forum-lid
Antonio Tiberi is een verwarde man.
Laatst gewijzigd door El Pistolero op 01 mar 2023 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid HC
Dit moet je natuurlijk niet doen, maar het gaat me er dan ook nog om hoe je er daarna op reageert of in wat voor situatie dit ontstaan is.
Ik vind het altijd lastig om hier een keihard oordeel over te hebben, we mishandelen vandaag weer duizenden varkens, kippen en koeien om ze op te eten.
Maar 1 kat op deze manier is ineens nieuws en dan moeten er ineens straffen opstaan. Eigenlijk wel een beetje vreemd toch hoe dit in elkaar zit.
Waarbij ik in de praktijk als ploegleider/manager nu een gesprek met hem zou hebben en het compleet van zijn reactie zou afhangen of ik hem zou ontslaan of zou houden.
Ik vind het altijd lastig om hier een keihard oordeel over te hebben, we mishandelen vandaag weer duizenden varkens, kippen en koeien om ze op te eten.
Maar 1 kat op deze manier is ineens nieuws en dan moeten er ineens straffen opstaan. Eigenlijk wel een beetje vreemd toch hoe dit in elkaar zit.
Waarbij ik in de praktijk als ploegleider/manager nu een gesprek met hem zou hebben en het compleet van zijn reactie zou afhangen of ik hem zou ontslaan of zou houden.
- borgmonster
- Forum-lid
@wasbeer: en zo is het maar net.
Zodra je iets schrijft op het web blijft het staan en interpreteert eenieder het anders. Een gedachtespinsel wordt daarmee door velen als weldoordachte opinie beschouwd.
Vandaar dat ik doorgaans niet reageer op dergelijke berichten en me niet stoor aan dergelijke kattebelletje-achtige opmerkingen (pun intended) van anderen.
Zodra je iets schrijft op het web blijft het staan en interpreteert eenieder het anders. Een gedachtespinsel wordt daarmee door velen als weldoordachte opinie beschouwd.
Vandaar dat ik doorgaans niet reageer op dergelijke berichten en me niet stoor aan dergelijke kattebelletje-achtige opmerkingen (pun intended) van anderen.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
https://www.vkmag.com/magazine/mountain ... -in-waalre
Weliswaar geen wielrenner, maar toch vreselijk asociaal.
Weliswaar geen wielrenner, maar toch vreselijk asociaal.
Dogma F