Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 07 apr 2010 20:50

tsja hoe gebeurde het?
ik reed wel lekker eigenlijk en wel veel ontsnappingen en uiteindelijk in een kopgroep met 2 elites. Helaas werden we door het peloton teruggepakt. Dus ik ging even uitrusten om weer naar voren te gaan.
Toen ik er weer klaar voor was om naar voren tegaan. (met een redelijk snelheidsverschil dan het peloton) werd er links van mij een ploegmaat afgesneden. Deze kwam ten val en daar viel een renster overheen. Voor mij ging ook iemand vol in de remmen. Voor mij mocht het niet meer baten en reed tegen zijn achterwiel. Ik wou nog over zijn wiel springen maar deze was nog vrijwel verticaal. Vervolgens ben ik over de kop geslagen. Mijn hoofd raakte als eerste het asfalt.
Vervolgens afgevoerd naar het ziekenhuis.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2011
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 07 apr 2010 21:23

Mooi klote Geert Jan!
Hopen dat je 'n beetje vlot herstelt. Trainingswedstrijdjes zijn toch iets aparts. Er rijden soms een paar cowboys rond die niet kunnen sturen. Ik heb de laatste maanden al 'n paar valpartijen en bijna valpartijen om me heen gezien. Tot nu toe altijd wel kunnen ontwijken.

Ik heb vandaag wat intervalletjes gedaan, ik merkte dat 't niet helemaal lekker ging. Gister een test gedaan om m'n omslagpunt te bepalen, was best pittig!

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1756
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 07 apr 2010 22:02

Vandaag 2x60 km gedaan met een pauze van 9 uur. Woon/werk gecombineerd met mijn training.
Wel vroeg op namelijk 05:20u, 20 minuten later de fiets op. Op het werk vlot onder de douche en achter de PC bijkomen. Tegen 17:00u zit het er op en net voor 19:00u terug.
Lange dag maar wel 4 uurtjes te pakken.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 07 apr 2010 22:36

zit ik ook aan te denken. Weet iemand een leuke maar rechtstreekse fietsroute van Zoetermeer naar Huis ter Heide?
Volgens mij moet je altijd door Utrecht heen.

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 07 apr 2010 22:44

Ik fiets zo af en toe naar Maarn toe vanuit Rotterdam via de Hollandse IJssel.
Je zou bv Zoetermeer, Moerkapelle, Moordrecht, Gouda, Hekendorp, Oudewater (let goed op de bordjes Utrecht; ik reed daar nog wel eens mis),Montfoort, Nieuwegein, Bunnik, Zeist en dan Huis ter Heide.
Zo mijd je Utrecht een beetje.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 07 apr 2010 23:02

Thnx!

Ik heb zelf ook al zitten kijken. Met fietsknooppunten moet ik een eind kunnen komen.

Onder Utrecht langs zoals jij beschrijft, is wel langer dan over Bodegraven en Woerden, denk ik.

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 07 apr 2010 23:09

je kan hem ook deels plannen met fietsplanner en die van de provincie utrecht

Rotterdam- Maarn is ongeveer 83 KM via Hollandse IJssel.
Ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen Zoetermeer- Huis ter Heide.
Maar het is iig langer als via Woerden.

edit link
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

indewind
Forum-lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 10 nov 2006 21:32

indewind 07 apr 2010 23:53

paar dagen ziek geweest, vandaag in het mooie weer maar weer een rondje door de Friese Zuidwesthoek gemaakt. Wind viel helemaal weg op de IJsselmeerdijk. Wat een stilte. In totaal 88 km met een gemiddelde van 29 viel me niet tegen. t Komt wel goed dit jaar.

Gebruikersavatar
jre
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:53
Locatie: Eemnes

Gebruikersavatar jre 08 apr 2010 00:06

vandaag rondje Utrecht gedaan via Soest Bilthoven Utrecht Bunnik Zeist Amersfoort en weer terug door Soest naar huis eindelijk weer eens 75 km weggetrapt was de eerste keer dit jaar.

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 08 apr 2010 02:45

Vandaag heerlijk het commissaris Cramerpad afgefietst tot Beilen en daarna aan dwalen gekomen en over onverharde weggetjes langs de schaapskooi in Ruinen terug naar mijn ouders gefietst! was heerlijk fietsweer alleen jammer van de lekke band waarmee ik begon!

komende zondag maar eens een lange rit maken met ronde van drenthe en dan week later de AGR
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 08 apr 2010 20:13

Net lekker vanaf Arkel, Gorinchem, Dalem, Vuren Herwijnen Haaften, de brug over bij Zaltbommel en zo over de dijken terug, gameren brakel woudrichem e.d weer terug naar Gorinchem
Totaal 61km en 2uur en 2 minuten dus ging wel lekker ondanks dat het op de dijken nog best wel stevig waaide.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 08 apr 2010 23:24

[quote="roro27"]je kan hem ook deels plannen met fietsplanner en die van de provincie utrecht

Rotterdam- Maarn is ongeveer 83 KM via Hollandse IJssel.
Ik denk niet dat er veel verschil zal zitten tussen Zoetermeer- Huis ter Heide.
Maar het is iig langer als via Woerden.

edit link[/quote]

die van Zuid-Holland ken ik, die van Utrecht niet. Waarom nou niet gewoon een fietsrouteplanner voor heel Nederland

Plaats reactie