Titanium fietsen
-
- Forum-lid HC
He laatste foto ken ik :p
What makes the boat go faster?
Mooie foto's! Van jezelf of van internet getrokken? Wanneer ik terug ben uit het buitenland zal ik dat titanium spul eens in het echt gaan bekijken. Echt heel mooi, ga ik misschien toch nog twijfelen tussen Ti en carbon. De meeste carbon fietsen van 2010 kunnen mij niet echt bekoren (alhoewel enkele modellen wel mijn aandacht hebben) en het "minimalistische" van Ti spreekt me wel aan.
Nicht loelen, radfahren!
-
- Forum-lid
Rockhopper schreef:
Heb ook bij Van Nic gekeken en mij toch verbaasd!
MtB
Verbaasd in de zin van?
Positief of negatief?
Louter positief, vondt eerst VN er niet bijhoren (gevoelsmatig) bij Merlin/Litespeed. Maar de nieuwe lijn is wel erg fraai.
Een aankoopoverweging waard
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
-
- Forum-lid HC
litespeed schreef:VN is toch niet zo heel schokkend veranderd de afgelopen jaren? Enkele modellen toegevoegd en veel zijn hetzelfde gebleven. (Daar is naar mijn idee ook niets verkeerd aan.)
Juist positief in al het geweld van nieuw, nieuwer, nieuwst!
What makes the boat go faster?
Hoi TI lovers,
Nieuws van VN !
De jongens van VN hebben me op BM namelijk verklapt dat zij met een TI racestuur bezig zijn die binnen enkele maanden verwacht word.
Ben zelf zéér benieuwd en wacht dus nog even met het vervangen van mijn Control Tech "Carbon Comp".
Grtz,
Morel
Nieuws van VN !
De jongens van VN hebben me op BM namelijk verklapt dat zij met een TI racestuur bezig zijn die binnen enkele maanden verwacht word.
Ben zelf zéér benieuwd en wacht dus nog even met het vervangen van mijn Control Tech "Carbon Comp".
Grtz,
Morel
-
- Forum-lid
Morel schreef:Hoi TI lovers,
Nieuws van VN !
Grtz,
Morel
Dat stuur zat/lag toch in die vitrine?
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Of niet stijf genoeg te krijgen in het verleden. Buigen moet met Ti toch geen probleem zij, hè...
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
MiketheBike schreef:Morel schreef:Hoi TI lovers,
Nieuws van VN !
Grtz,
Morel
Dat stuur zat/lag toch in die vitrine?
Hoi,
Het TI MTB stuur heb ik wel zien liggen maar het racestuur waar ik het met een van de medewerkers over gehad heb was niet te bespeuren.
Grtz
Morel