Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Thomas Dekker

pierre92
Forum-lid

pierre92 03 okt 2009 21:06

Zweef schreef:Sommigen hier zijn nou niet zo vergevingsgezind. TD is een sukkel geweest, geeft dat nu ook publiekelijk toe, en die heeft vanaf nu een zware tijd voor de boeg, want hier in dit hypocriete calvinistische landje laten we zondaars zo lang en zo hard mogelijk bloeden.

Ik wens hem sterkte, en dat hem niet hetzelfde overkomt als Marco Pantani. Want dat is de keerzijde van de medaille, dat je volledig naar de kl*ten gaat als je niet bestand blijkt te zijn tegen de gevolgen van verkeerde keuzes uit het verleden.

"Vader, vergeef hen, want ze weten niet wat ze doen."

Laten wij dan de zondaars vergeven.

Amen

PS: Voor de mensen die het nog steeds anders zien:

Smeets & Dekker

Willen we nog plezier hebben van die jongen, moeten we NU stoppen met zeiken en hem steunen. T'is trouwens leuk om een soort van 'opluchting' te zien bij TD. Hij heeft weer een blanco vel voor zich.
fietsen, da\'s mijn verzetje!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 03 okt 2009 21:51

Ik zal hem nooit steunen.
Gepakt is gepakt. En de manier van communiceren staat mij ook niet aan. Tussen de regels door laten blijken dat er velen pakken, maar verder lekker niks zeggen. Bah.
Less is bore

noppie
Forum-lid

noppie 03 okt 2009 22:15

Daniel1975 schreef:Ik zal hem nooit steunen.
Gepakt is gepakt. En de manier van communiceren staat mij ook niet aan. Tussen de regels door laten blijken dat er velen pakken, maar verder lekker niks zeggen. Bah.

Iedereen verdient een 2de kans, hij heeft een fout begaan geen misdaad. Hij wil graag terug komen dus kan hij niet zoals Kolh als idioot om zich heen slaan, want dan weet dat het einde akte is. Als hij nog een trainingsmaatje zoekt als hij in NL is, dan mag hij mij benaderen.
kiekeboe

pierre92
Forum-lid

pierre92 04 okt 2009 01:42

Daniel1975 schreef:Ik zal hem nooit steunen.

'1.Als Forum Mod zou ik mijn mening iets nuanceren
2. Hij laat dat helemaal niet bljken, hij zegt: 'ik heb een fout gemaakt'
3. En zelfs als hij dat laat blijken: Hij kan het weten en zal dus gelijk hebben.
4. Nu opeens zou de wielersport heilig zijn?

Forum moderators die doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben...bah.
fietsen, da\'s mijn verzetje!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 okt 2009 01:51

Zonder verder op 't onderwerp in te gaan (daar heb ik niet echt zin meer in, ik heb het wel gehad met deze discussie. Ik zou er bijna de neiging van me ook maar vol te stoppen, want dan heb ik allicht 1e de roem en als ik gepakt ben dan ben ik zielig) zou ik niet weten waarom Daniël zijn mening hier niet neer mag zetten? Hij kan gewoon mee doen in de discussie. Hij onderbouwt zijn mening ook nog netjes, dus...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stokie
Forum-lid

stokie 04 okt 2009 01:56

ik vind het belachelijk dat iemand wordt aangevallen op zijn functie. Naast moderator is Daniel wellicht ook gewoon wielervolger (ik ken hem persoonlijk niet) en mens. Ieder mens heeft toch recht op een eigen mening in Nederland? of je nu moderator bent of enkel bezoeker op dit forum.

Belachelijk die laatste reactie van Pierre92.

zweef
Forum-lid

zweef 04 okt 2009 02:39

Pierre92 schreef:1.Als Forum Mod zou ik mijn mening iets nuanceren

Waarom? Ik vind 't eigenlijk een beetje vreemd dat je dat zegt, hij doet goed (vaak ondankbaar) vrijwilligerswerk, en dan mag je ook nog geen mening meer hebben of moet je helemaal politiek correct worden? Wat een onzin. Zolang hij zich aan de forumregels houdt mag hij intikken wat hij wil, net als ieder ander.
You should see me go downhill...

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 04 okt 2009 02:44

Pierre92:

Mischien moet je even je eigen post truglezen en even goed nadenken over wat je schreef...
Zoals hier boven ook geschreven mag Daniël best zijn mening hier plaatsen net als ieder ander forumlid, en je moet die mening ook niet anders bekijken dan die van een ieder ander hier.

Of vind je dat een mod. alleen maar politie agentje moet gaan spelen hier?
Dat zou een vervelend sfeertje geven!
mijn Flickr

noppie
Forum-lid

noppie 04 okt 2009 09:16

Pierre92 schreef:

Gelijk heb je, hij zou eigenlijk in de ban moeten. Ik weet dat op andere forums mensen voor minder in de ban gezet worden. :/
kiekeboe

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 04 okt 2009 11:47

Noppie schreef:
Pierre92 schreef:

Gelijk heb je, hij zou eigenlijk in de ban moeten. Ik weet dat op andere forums mensen voor minder in de ban gezet worden. :/

Waar ben jij in de ban gezet Noppie??:)
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

pipootje
Forum-lid

pipootje 04 okt 2009 13:27

Noppie schreef:
Pierre92 schreef:

iedereen verdient een 2e kans, hij heeft een fout begaan maar geen misdaad, ......etc. enz. :-)
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 04 okt 2009 13:38

Wat is een fout en wat is een misdaad?
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

Plaats reactie