Orbea
- daniel1975
- Forum-lid HC
We tellen af voor de fotos!!
Less is bore
Ik had op Mallorca een 2023 Orca als huurfiets. Positief verrast. Wat een fijne fiets is dat. Lekker wendbaar en een tikkeltje nerveus. Dus ik was ook even benieuwd hoe de Orca zich zou houden in de afdalingen. Ik was even bang dat de Orca wat onstabiel zou aanvoelen op hogere snelheden. Maar niets van dat. Stabiel waarbij ik tot 70km/u heb gereden.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Orbea heeft mooie productlijn de laatste jaren.
MTB lijn ook fraai met ook nog mooie hardtail in assortiment.
MTB lijn ook fraai met ook nog mooie hardtail in assortiment.
Less is bore
+1 ben heel benieuwd
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
En ik kreeg deze middag telefoontje dat mijn Terra klaar stond voor ophaling. Besteld eind mei en kreeg leverdatum oktober, mooi op tijd dus. Razend benieuwd naar de eerste rit! Spatborden en gravelschoenen zijn net besteld.
Terra M31E LTD met sram rivaal. Nu is mijn Orbea collectie (racer en gravel) compleet
Terra M31E LTD met sram rivaal. Nu is mijn Orbea collectie (racer en gravel) compleet
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi, gaaf kleurtje.
Less is bore
Internationale Orbea Terradag vandaag?
Ik heb hem nu ook in de woonkamer staan. Hij heeft wel tenminste daglicht nodig voor een foto
Die kleur is ook mooi inderdaad. Mijn fietsenmaker had alleen zo'n matgroene met een spikkeltje metallic erin staan in mijn maat. Die kwam echt alleen in de volle zon tot zijn recht.
In eerste instantie zag ik de blauw-oranje wel zitten maar aangezien custom lak even snel of sneller leverbaar zou zijn, omdat Hendrikx die nog één gereserveerd had, daarvoor gekozen. Wel met hetzelfde transparante blauw overigens.
Ik heb hem nu ook in de woonkamer staan. Hij heeft wel tenminste daglicht nodig voor een foto
Die kleur is ook mooi inderdaad. Mijn fietsenmaker had alleen zo'n matgroene met een spikkeltje metallic erin staan in mijn maat. Die kwam echt alleen in de volle zon tot zijn recht.
In eerste instantie zag ik de blauw-oranje wel zitten maar aangezien custom lak even snel of sneller leverbaar zou zijn, omdat Hendrikx die nog één gereserveerd had, daarvoor gekozen. Wel met hetzelfde transparante blauw overigens.
Campagnolo Ultra Dork