Rose (voorheen Red Bull)
Ik heb vanmorgen rose gemailed over mijn bestelling de pro sl 3000, ik krijg deze mail terug:
Hallo Herr Hoggenvorst,
aufgrund der MwSt. ist Systembedingt etwas schief geklaufen, das Rad wird erst in den nächsten Tagen gebaut und versandt.
Mit freundlichen Grüßen
met vriendelijke groeten
best regards
Wat ik hieruit begrijp is dat er iets met BTW aan de hand is ofzo en dat hij de komende dagen gebouwd en opgestuurd wordt. Of heb ik het mis?
Hallo Herr Hoggenvorst,
aufgrund der MwSt. ist Systembedingt etwas schief geklaufen, das Rad wird erst in den nächsten Tagen gebaut und versandt.
Mit freundlichen Grüßen
met vriendelijke groeten
best regards
Wat ik hieruit begrijp is dat er iets met BTW aan de hand is ofzo en dat hij de komende dagen gebouwd en opgestuurd wordt. Of heb ik het mis?
1) blijkbaar zat er idd een (programmeer)foutje in hun bestel/boekhoud/facturatie-systeemRikH schreef:Ik heb vanmorgen rose gemailed over mijn bestelling de pro sl 3000, ik krijg deze mail terug:
Hallo Herr Hoggenvorst,
Mit freundlichen Grüßen
met vriendelijke groeten
best regards
2) je fiets wordt pas in de komende dagen gebouwd
3) en opgestuurd
kortom: was de fout er niet geweest, had je je fiets vroeger gehad
dat lijkt me krap worden als ie de komende dagen nog opgebouwd moet worden en vervolgens nog verzonden moet worden: dergelijke grote pakketten duren qua verzending langer dan een reguliere brief, en in dit geval is het nog internationale post ook. Dus stel dat ze morgen beginnen met bouwen en overmorgen klaar zijn (ze werken misschien de fiets niet in 1x af), dan zal ie donderdag á vrijdag waarschijnlijk met de post mee gaan. Da's niet veel tijd meer vóór zaterdag, maar ik help het je hopen natuurlijk! Wel tzt effe een mooi plaatje posten he?
ik wil het feestje niet voor je verpesten, maar mijn fiets werd vrijdag 2 mei opgestuurd en kwam woensdag 7 mei binnen. zit dan we het weekend tussen (maandag 5 mei was hij lokaal station afgeleverd. zeg dus maar dat het zeker 4 dagen gaat duren. al denk ik wel dat ze een fiets in 2 uurtje opbouwen, zoveel werk is dat voor een fietsen maker nu ook weer niet. ze sturen in ieder geval een mail waar mee je fiets kan volgen. al loopt die trekking wel wat achter status op 7 mei nog steeds afgeleverd lokaal station. terwijl ie toch al bij me afgeleverd was. maar je weet ieder geval dan dat ie onder weg is.
Even voor de positieve inbreng :p
Mijn fiets werd binnen 2 dagen afgeleverd!! Ik denk dat ze er een spoed van gemaakt hadden aangezien ze al 3 weken achter waren (vertraging op het frame) Woensdag is hij in elkaar gezet en vrijdag stond hij thuis!
Mijn fiets werd binnen 2 dagen afgeleverd!! Ik denk dat ze er een spoed van gemaakt hadden aangezien ze al 3 weken achter waren (vertraging op het frame) Woensdag is hij in elkaar gezet en vrijdag stond hij thuis!
Nog even terug gemailed en kreeg dit antwoord:
Hallo Herr Hoogervorst,
wir versuchen das Rad schnellstmöglich zu montieren und zu versenden.
Diese Woche ist in Deutschland ein Feiertag, wir werden es bis Freitag
versuchen. Der Versand benögtigt in der Regel 3 bis 7 Tage.
Mit freundlichen Grüßen
met vriendelijke groeten
best regards
Dus denk hem begin volgende week te ontvangen
Hallo Herr Hoogervorst,
wir versuchen das Rad schnellstmöglich zu montieren und zu versenden.
Diese Woche ist in Deutschland ein Feiertag, wir werden es bis Freitag
versuchen. Der Versand benögtigt in der Regel 3 bis 7 Tage.
Mit freundlichen Grüßen
met vriendelijke groeten
best regards
Dus denk hem begin volgende week te ontvangen
-
- Forum-lid
Bij mijn RB zit heb ik er al weer bijna 1000km opzitten.
Ik geloof dat dan het advies word gegeven om de fiets een servicebeurt te geven. Wat doen ze dan precies en wat kost dit ongeveer?
En kan iemand mij vertellen hoe ik mijn zadel goed af moet stellen? Na het vergelijken van foto's zie ik dat mijn zadel duidelijk naar beneden is gezakt.
Ik geloof dat dan het advies word gegeven om de fiets een servicebeurt te geven. Wat doen ze dan precies en wat kost dit ongeveer?
En kan iemand mij vertellen hoe ik mijn zadel goed af moet stellen? Na het vergelijken van foto's zie ik dat mijn zadel duidelijk naar beneden is gezakt.