Stevens
- Jaap Telder
- Forum-lid
Donders mooi!
- Jaap Telder
- Forum-lid
......berijder......dieseltje schreef:Mooie fiets alleen een voor de bereider niet passende geometrie.
Wat mij opvalt is een enorme spacertoren en naast dat dat er niet uitziet (=mening) komt het de stabiliteit en levenduur niet ten goede. Er is hierdoor namelijk sprake van een behoorlijke hefboomwerking op de vorkbuis. Ten tweede heb je ook een vrij korte stuurpen waardoor een maatje groter en dus langere bovenbuis en nog kortere stuurpen ook geen oplossing had geweest? Conclusie je hebt waarschijnlijk vrij lange benen en een kort boven lichaam en kan of wil niet te diep zitten en in zo'n geval had een fiets met een meer comfort geometrie een veel betere keuze geweest.
Wens je I ieder geval veel plezier met de fiets maar ik vind dat die bike fitter zijn werk niet goed doet!
Wens je I ieder geval veel plezier met de fiets maar ik vind dat die bike fitter zijn werk niet goed doet!
No pain no gain, no guts no glory!
Ik heb op een grotere fiets gezeten en deze zat niet lekker dus vind ik jou conclusie nergens op slaan dat je iets niet mooi vind is je goed recht maar dan te stellen dat dit niet goed is gaat mijn te ver ga jij nu maar lekker rijden op jou perfecte fiets en laat mijn dan maar rijden op een fiets die jij er niet vind uit zien en mocht de hefboomwerking(zoals jij expert)dit noemt een probleem geven koop ik toch gewoon weer nieuw, je noemt dit geloof ik JALOUZIE.
EINDE DISCUSSIE
Marco
EINDE DISCUSSIE
Marco
Hallo Marco,
Beetje sneu dat je zo reageert. Als je een foto van je fiets hier op het forum plaatst dan krijg je nu een maal niet louter positieve reacties. Ik begrijp dat mijn reactie niet iets is wat je graag wilt horen maar vind wel dat ik mijn mening goed heb onderbouwd en niet zomaar een paar loze kreten heb gepost. Dat jij dit desondanks als onzin afdoet is voor jouw rekening maar met jaloezie heeft het in ieder geval niets te maken.
Beetje sneu dat je zo reageert. Als je een foto van je fiets hier op het forum plaatst dan krijg je nu een maal niet louter positieve reacties. Ik begrijp dat mijn reactie niet iets is wat je graag wilt horen maar vind wel dat ik mijn mening goed heb onderbouwd en niet zomaar een paar loze kreten heb gepost. Dat jij dit desondanks als onzin afdoet is voor jouw rekening maar met jaloezie heeft het in ieder geval niets te maken.
No pain no gain, no guts no glory!