Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 02 nov 2005 22:36

Help, S.O.S., 112 enz. enz.
Ik zit te kloten met de maat. Ik heb inmiddels betaald maar het bestel formulier nog niet terug gestuurd. Wie helpt mij de goede maat te bepalen?
bovenwijdte: 98 cm.
taile: 84 cm.
heup: 91 cm.
Wat moet ik nu bestellen  
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

speric
Forum-lid HC

speric 02 nov 2005 22:44

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 02 November 2005

Quote: Origineel geplaatst door giant-Eric op 02 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 02 November 2005

Haha, dat wordt een beetje eentoonig!! Wel mooi dat de mensen het een beetje met elkaar eens zijn, anders rijdt straks de helft met een shirt rond dat ze niet leuk vinden of haken ze ineens af.

komt ook omdat bij jou al heel mooi de logo's e.d. er op staan. En... het natuurlijk gewoon een mooi ontwerp is, jammer van Z .
En natuurlijk rij jij ook in dat tenue.. daar gaan we voor zorgen !

he, vanaf thuis ben ik weer Giant-Eric, moet niet gekker worden .!

Even uitloggen en weer inloggen met je nieuwe naam Eric.

zo dan.

Ik verander alsnog alle y-tje wel in z-tjes hahaha.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 02 nov 2005 22:46

Quote: Origineel geplaatst door Antoni op 02 November 2005
Help, S.O.S., 112 enz. enz.Ik zit te kloten met de maat. Ik heb inmiddels betaald maar het bestel formulier nog niet terug gestuurd. Wie helpt mij de goede maat te bepalen?bovenwijdte: 98 cm.taile: 84 cm.heup: 91 cm.Wat moet ik nu bestellen

TS-Biker weet raad!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 02 nov 2005 22:47

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 02 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 02 November 2005

Quote: Origineel geplaatst door giant-Eric op 02 November 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 02 November 2005

Haha, dat wordt een beetje eentoonig!! Wel mooi dat de mensen het een beetje met elkaar eens zijn, anders rijdt straks de helft met een shirt rond dat ze niet leuk vinden of haken ze ineens af.

komt ook omdat bij jou al heel mooi de logo's e.d. er op staan. En... het natuurlijk gewoon een mooi ontwerp is, jammer van Z .
En natuurlijk rij jij ook in dat tenue.. daar gaan we voor zorgen !

he, vanaf thuis ben ik weer Giant-Eric, moet niet gekker worden .!

Even uitloggen en weer inloggen met je nieuwe naam Eric.

zo dan.

Ik verander alsnog alle y-tje wel in z-tjes hahaha.

Hahaha..ja is goed!!Valt niet op hoor...hahhaa

race1d
Forum-lid

Gebruikersavatar race1d 02 nov 2005 23:40

Tjemig, wat een ontwikkelingen zeg als je even (nou ja, even) niet oplet! Gelukkig maar dat Scottwilko me waarschuwde ... Heb zojuist meteen maar een mailtje gestuurd naar TS-biker, hopelijk is er nog een plekje vrij.
Ik ben er dus weer. Erg druk gehad met verhuizen en zelfs het fietsen moest er even voor wijken. Hopelijk een goed ATB seizoen voor de boeg
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

rolandt
Forum-lid

rolandt 02 nov 2005 23:56

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 02 November 2005

Ik heb 3 kledingsetjes van Bioracer en ze zitten alle 3 anders
Misschien iets te groot, maar ik houd er niet van als de kleding helemaal strak op de huid zit en volgens de tabel die TS-biker heeft gestuurd, zijn de maten daar wél op gebaseerd. 

Bedankt, ik heb voor de zekerheid nog maar even m'n maten naar TS-Biker gestuurd, ik hoor wel wat zijn advies is. Maar het lijkt broek 3, trui 4 te worden. Heb jij soms die blauw-gele kleding van Van Herwerden? Die heb ik vanmiddag gepast. Volgens mij is dat de enige Bioracer kleding die ze daar verkopen; voor de rest kon ik niets vinden...

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 03 nov 2005 00:51

Wil iemand mij even overtuigend overhalen dat shirt Y echt mooi is in combo met een Blauw/zwarte Red Bull Pro 2000 ?
Mijn fiets is bezeten!

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 03 nov 2005 00:55

Wat is iedereen fanatiek geweest in stemmen vandaag zeg!!Precies 25 mensen hebben hun stem al uitgebracht!:
Shirt Y:  18
Shirt X:   4
Shirt Z:   3
Als ik goed heb geteld is dit de opbrengst na een dag!Als we even zo doorgaan hebben we morgen al de keuze gemaakt!(aangezien shirt Y nu al 18 stemmen heeft, en anders niet meer in te halen is)
Goed om te zien dat iedereen zo fanatiek is!

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 03 nov 2005 00:57

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 02 November 2005

Wil iemand mij even overtuigend overhalen dat shirt Y echt mooi is in combo met een Blauw/zwarte Red Bull Pro 2000 ?

Nou Eddie het rode in het shirt past heeft mooi bij het rood in het logo van Red Bull!! Voor de rest zit er zowel rood als wit in het shirt en de fiets...

l.a.n.c.e.
Forum-lid

l.a.n.c.e. 03 nov 2005 00:58

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 02 November 2005

Zo ik doe mee hoor!!! kies lekker voor de Y , ziet er wel mooi uit . Zo TS-Biker is op de hoogte van mij Maten en nu maar afwachten wanneer ik een bestelbon krijg toegestuurd. He TS schiet je op met die Bon!!!! ik heb niet alle tijd zo ,enne heren forumers gaan we nog ff inschrijven Big Rosa doet mee en kom op wie volgt!!!. Laat je niet kennen voor die paar centen , tenslotte kopen we ook een dure racer, kan die paar centen voor zo,n pakkie er ook wel af,,,,,,,, kom op schrijf in!!!!!!

Nog vragen??!!

Plaats reactie