Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

speric
Forum-lid HC

speric 04 feb 2007 21:05

prachtig hoor !!Hoe gingen de kabels bij jou ?
Woon je toevallig in het midden vh land?  Dan moet je maar eens langs rijden.

arnoud
Forum-lid
Contact

arnoud 04 feb 2007 21:08

De kabels gingen eenvoudiger dan ik dacht. Heb wel de " tangetje tip" gebruikt. Viel me echt alles mee.

Almere is redelijk in het midden, maar hoe ver dat uit jouw midden is?
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC

speric 04 feb 2007 21:29

Quoten: Origineel geplaatst door Arnoud op 04 Februari 2007

De kabels gingen eenvoudiger dan ik dacht. Heb wel de " tangetje tip" gebruikt. Viel me echt alles mee.Almere is redelijk in het midden, maar hoe ver dat uit jouw midden is?

Ik een pincet, als je het rustig doet, heb je ze zo inderdaad.Ik Utrecht ( de Bilt) . Als je hier eens in de buurt komt rijden, moet je maareen gil geven, of ik daar. Altijd mooi om met een paar Cevélo's op pad te zijn...

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 04 feb 2007 21:35

Prachtige fiets, ik heb echt een doekje nodig. Zou er persoonlijk een wit stuurlintje opzetten geeft mooi contrast en maakt de voorkant van de fiets wat minder somber! Verder fantastische fiets is ook één van mijn favourite op dit moment alleen niet mijn favourite prijs, maarja veel fietsplezier gewenst.
No pain no gain, no guts no glory!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 04 feb 2007 21:36

Op de bidonhouders na een schitterende fiets!
Setje Tune Wassertragers zou 't helemaal afmaken!

brassie
Forum-lid

brassie 05 feb 2007 12:28

Arnoud mag ik weten hoe lang jij bent ik twijvel tussen maat 54 of 56 .Ik heb mij op laten meten en kom op maat 55.Een aantal hebben het advies gegeven om een 54 te nemen[staat mooier] maar twijvel nog al met een sloopy frame.
ps In 1 woord een schitterende fiets

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 05 feb 2007 12:56

absoluut een schitterende fiets.. wat betreft de bidonhouders.. de btp bidonhouders zullen ook prachtig op deze fiets staan.
arnoud een super fiets.. gefeliciteerd veel veilige km's

arnoud
Forum-lid
Contact

arnoud 05 feb 2007 14:07

Dank, dank. Bidonhouders komen er echt nog, maar ik heb even niets anders bruikbaars (ben niet zo'n Wasseryträger liefhebber zoals ik eerder heb aangegeven). Het zouden heel goed de Zipps kunnen worden.
Ik ben 1.81 met relatief korte benen. Mijn persoonlijke voorkeur zou het, zeker bij een investering als bij de gemiddelde Cervélo, eens te gaan proefzitten. Mocht je in de gelegenheid zijn dan zou ik je zeker een rit naar S-Tec aanraden. Zij hebben de 54cm opgebouwd in de winkel staan (vraag eerst je tandarts aan de nodige tampons voor in je mond tegen het kwijlen, wat een schoonheid in hun versie!) en ze hebben verschillende R3's en ook nog een "gewone" SLC staan. Daar zit zeker ook wel een 56cm tussen, zodat je beide kunt voelen (neem zelf je pedalen en schoenen mee en passen maar). Verder is het dan natuurlijk ook nog de vraag hoe lenig je bent en hoe je hem gaat berijden. Kijk eens naar de fiets van Voigt. Hoe zo de nodige cm's tussen zadel hoogte en stuur....
Succes met het maken van je keuze. Ik kan je alleen maar vertellen dat je uiteindelijk met je keuze zeker niet ontevreden zult zijn (mits juiste maat uiteraard!)

speric
Forum-lid HC

speric 06 feb 2007 10:21

zoals ergens ander genoemd, kan het maar zo zijn dat ik straks die M5 velgen heb, om alvast zicht te hebben op het eindresultaat, hierbij een fotomet cosmics erin. Dat zijn niet mijn wielen, maar voor de foto even erin gezet. cool hè.

De tekst op de voorvork gaat eraf by the way, of anders en mooi, of niets erop.. dit was even proberen.Zoals je ziet ook de Sram force crank, rijdt zzzsuperrr....

arnoud
Forum-lid
Contact

arnoud 06 feb 2007 10:25

Snelle wielen doen een snelle fiets goed!

speric
Forum-lid HC

speric 06 feb 2007 10:36

Quoten: Origineel geplaatst door Arnoud op 05 Februari 2007

Ik ben 1.81 met relatief korte benen. Mijn persoonlijke voorkeur zou het, zeker bij een investering als bij de gemiddelde Cervélo, eens te gaan proefzitten. Mocht je in de gelegenheid zijn dan zou ik je zeker een rit naar S-Tec aanraden.

Ik rijd met een 56, 1.80 en b.b.l. is zo'n 86-87 cm. Hoe lang is je stuurpen ?mijne 120 mm. Maar goed het belangrijkste is dat JIJ er lekker op zit en dat zal zeker zo zijn toch ?
Ik ben een voorstander van niet alleen proefzitten, maar gewoon een proefrondje te rijden. Dan merk je vaak snel ( tenzij 1ste fiets) of het gaat passen. En je voelt gelijk hoe de fiets voelt...

Plaats reactie