Vandaag gefietst in 2012
-
- Forum-lid
Vandaag ff Gorinchem-brug bij Ewijk gedaan (145 kilometer), wat een tering wind (niet veel mee, wel veel tegen). .......maar het wel droog gehouden.
Net even een rondje van 33Km gereden in het park hier om de hoek -> http://connect.garmin.com/activity/172420959" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ik wilde een lange tocht maken, maar het weer is niet zo zoals het zou moeten zijn. Hopelijk morgen deze route -> http://connect.garmin.com/course/1087989" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wilde een lange tocht maken, maar het weer is niet zo zoals het zou moeten zijn. Hopelijk morgen deze route -> http://connect.garmin.com/course/1087989" onclick="window.open(this.href);return false;
Geheel tegen de verwachtingen in toch nog mooi 45km gemaakt vandaag op vrijwel droge wegen. Fiets en kleding waren nauwelijks vuil.
Spijkenisse - Hoogvliet - Poortugaal - Rhoon - Barendrecht - via de Heinenoord tunnel naar Heinenoord - Oud-Beijerland - Zuid-Beijerland - via het pontje naar Hekelingen - Spijkenisse.
Ging best lekker en ook niet zoveel last van de wind.
Spijkenisse - Hoogvliet - Poortugaal - Rhoon - Barendrecht - via de Heinenoord tunnel naar Heinenoord - Oud-Beijerland - Zuid-Beijerland - via het pontje naar Hekelingen - Spijkenisse.
Ging best lekker en ook niet zoveel last van de wind.
-
- Forum-lid
Zeer slecht weer, althans.. dat was de voorspelling. Maar goed, thuisblijvers hebben altijd ongelijk! Op pad dus met Serge, Danny, Roderick en Mateusz naar de Tom Boonen Classic. Tommeke deed zelf ook mee. Een foto impressie van een rete goeie dag:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat hebben jullie geluk gehad!! Mag ook wel eens meevallen
Less is bore
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Bofkonten! Leuke fotoreportage trouwens !
60 x Ventoux
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vorige week zondag MTB marathon met gem. 6 graden en veel natiigheid, nu vandaag in Sorpetal (Sauerland) heel wat beter weer (lees warm, te warm).
Helaas voorgaande dagen niet echt droog en in de nacht voor de wedstrijd flink wat regen, dus blubber. Dit vandaag icm met droog/warm weer zorgde ervoor dat de fiets zwaarder en zwaarder werd.
Ik denk dat ik zeker zo'n 2 kg aan Sauerland blubber nog aan mijn Flash vast gekoekt te hebben.
De 102 km / 2,300 hm in 5:21u verteerd, maar wel met gigantische krampaanvallen onderweg en vooral na afloop.
30 minuten na de finish waren de benen nog steeds bezig : http://t.co/aEAMic5I
Morgen hopelijk redelijk weer voor rustige hersteltraining op de racefiets.
Helaas voorgaande dagen niet echt droog en in de nacht voor de wedstrijd flink wat regen, dus blubber. Dit vandaag icm met droog/warm weer zorgde ervoor dat de fiets zwaarder en zwaarder werd.
Ik denk dat ik zeker zo'n 2 kg aan Sauerland blubber nog aan mijn Flash vast gekoekt te hebben.
De 102 km / 2,300 hm in 5:21u verteerd, maar wel met gigantische krampaanvallen onderweg en vooral na afloop.
30 minuten na de finish waren de benen nog steeds bezig : http://t.co/aEAMic5I
Morgen hopelijk redelijk weer voor rustige hersteltraining op de racefiets.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- plantagenet
- Forum-lid
Mag het nog?.....Weliswaar niet vandaag maar gisteren vanuit het werk een mooi tochtje gemaakt van 80 km. Heel veel wind, maar die heb je dan soms mee en soms tegen.
Bollenveld in de Beemster
Bruggetje bij Grootschermer
Voormalig stadhuis in Graft (de Rijp)
Bollenveld in de Beemster
Bruggetje bij Grootschermer
Voormalig stadhuis in Graft (de Rijp)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Vanmorgen weer met de tourclub op pad geweest, dit keer voor een rondje Winterswijk.
Om 8:00 uur was het nog best fris en er was ook behoorlijk wat wind, maar dat werd gedurende de rit gelukkig beter.
Rond de middag weer thuis met 108 km en een stuk appeltaart achter de kiezen.
Vandaag lag het gemiddelde met 30,3 km/uur voor het eerst boven de 30.
Om 8:00 uur was het nog best fris en er was ook behoorlijk wat wind, maar dat werd gedurende de rit gelukkig beter.
Rond de middag weer thuis met 108 km en een stuk appeltaart achter de kiezen.
Vandaag lag het gemiddelde met 30,3 km/uur voor het eerst boven de 30.
- arnoudrace
- Forum-lid
Klopt, alleen ik was zo dom om net te ver van de kust af te gaan. De Vliet was ongeveerd de 'waterscheiding'. Rondje Leiden via Zoetermeer weer naar Delft. Vanaf z'meer dus nat...bianchi_ber schreef:Vanavond mooi weer in Zuid-Holland! Droog, flauw zonnetje maar wel véél wind!
DH-Hoek van Holland-DH gedaan. Terug door de duinen (met windje in de rug )
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF