Garmin Edge 810
Zou binnenkort de 820 gepresenteerd worden nav. de 520?
Zit al een tijdje de aanschaf van een powermeter in combinatie met nieuwe GPS uit te stellen omdat ik denk dat de 820 er snel zal zijn (denk ik?).
Zit al een tijdje de aanschaf van een powermeter in combinatie met nieuwe GPS uit te stellen omdat ik denk dat de 820 er snel zal zijn (denk ik?).
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Over een paar weekjes ga ik in de Eifel fietsen.Nu heb ik de Garmin 810 gehuurd om te kijken of zo'n gps wat voor mij is.
Nu heb ik al wat leuke gpx bestanden die in de buurt zijn.Nu vroeg ik me af als je de gpx laadt of hij je dan naar het dichtstbijzijnde startpunt begeleid.En komen je strava gegevens automatisch op strava als je account aan je Garmin koppelt?
Nu heb ik al wat leuke gpx bestanden die in de buurt zijn.Nu vroeg ik me af als je de gpx laadt of hij je dan naar het dichtstbijzijnde startpunt begeleid.En komen je strava gegevens automatisch op strava als je account aan je Garmin koppelt?
Specialized Diverge Axs
Ja, en Ja.feddesman schreef:Over een paar weekjes ga ik in de Eifel fietsen.Nu heb ik de Garmin 810 gehuurd om te kijken of zo'n gps wat voor mij is.
Dat is mooi!BedanktRelicBert schreef:Ja, en Ja.feddesman schreef:Over een paar weekjes ga ik in de Eifel fietsen.Nu heb ik de Garmin 810 gehuurd om te kijken of zo'n gps wat voor mij is.
Specialized Diverge Axs
- opperhoofd
- Forum-lid
Als je de tijd er nog voor hebt, ga eerst eens in bekend gebied met die edge 810 "spelen".
Een route maken met plotaroute.com en dan nafietsen.
Bedankt dat was ook het plan,Heb hem van 10 september tm 22 september te huur en van 18 september tm 22 september zit ik in de Eifel.Zo heb ik goed de tijd om hem thuis en tijdens een georganiseerde tourrit(1kride) te ontdekken.opperhoofd schreef:Als je de tijd er nog voor hebt, ga eerst eens in bekend gebied met die edge 810 "spelen".
Specialized Diverge Axs
Ik sta op het punt voor een zeer voordelige geprijs Edge 810 Performance/Navi bundel aan te schaffen voor €299.
Ik kan echter nergens vinden of fietsknooppunten ook zijn opgenomen in City Navigator® Europe NT. op zich geen probleem als ik OFM kan inladen, maar ik heb hier en daar gelezen over compabiliteitsproblemen/bugs.
Spelen deze problemen nog of zijn ze inmiddels opgelost?
Ik kan echter nergens vinden of fietsknooppunten ook zijn opgenomen in City Navigator® Europe NT. op zich geen probleem als ik OFM kan inladen, maar ik heb hier en daar gelezen over compabiliteitsproblemen/bugs.
Spelen deze problemen nog of zijn ze inmiddels opgelost?
Commute: Cube SL Road Race 2015 Ultegra
Tour: Sensa Aquila SL Custom 2015 U-DI2 / RFC55 / Superlogic
-
- Forum-lid
- Contact
Nee, een City Navigator kaart is een Auto/Motor kaart, daarin staan GEEN fietspaden en ook geen fietsknoopppunten.
Wel perfect voor overige landen in Europa (Buiten NeBeDe)
Wel perfect voor overige landen in Europa (Buiten NeBeDe)
Marco
Ok bedankt voor de feedback. Ik heb er eentje besteld incl. performance en navigatie bundle.
Voor €299 durf ik het wel aan.
Ik ben blij als ik tijdens toertochten van dit onderstaande gedrocht af ben:
.
Smartphone met daarin een 10.000mah powerbank op een carbon stuur is niet alleen lelijk, onpraktisch en stuurt ook merkbaar ruk.
Voor €299 durf ik het wel aan.
Ik ben blij als ik tijdens toertochten van dit onderstaande gedrocht af ben:
.
Smartphone met daarin een 10.000mah powerbank op een carbon stuur is niet alleen lelijk, onpraktisch en stuurt ook merkbaar ruk.
Commute: Cube SL Road Race 2015 Ultegra