Fietstochten van "Le Grimpeur"
-
- Forum-lid
Hoe moeilijk het ook zal zijn, ik wens Le Grimpeur op deze avond, ondanks alles, goede kerstdagen. Mijn gedachten zijn bij jou en jouw dierbaren.
Het is voor ons allen niet voor te stellen wat je allemaal denkt en meemaakt op dit moment, maar als zich een ooit een gelegenheid voordoet, kom ik graag eens op bezoek.
Fijne kerstdagen uiteraard ook voor alle andere forumleden!
Het is voor ons allen niet voor te stellen wat je allemaal denkt en meemaakt op dit moment, maar als zich een ooit een gelegenheid voordoet, kom ik graag eens op bezoek.
Fijne kerstdagen uiteraard ook voor alle andere forumleden!
-
- Forum-lid
In deze donkere dagen willen wij. Mijn vrouw en ik.
LG een gedicht voordragen. Zodat we laten merken dat Hun LG en zijn familie niet vergeten.
Ik voel hun aanwezigheid.
Mijn beschermengelen dwalen als schaduwvlekjes om mij heen.
Mijn dierbaren heb ik niet voorgoed verloren,
want zodra ik mijn ogen sluit kan ik ze zien,
voelen en horen.
-
Eén voor één roep ik ze zachtjes bij hun naam,
waarna ik ze luchtig voel passeren als een briesje in de lucht.
Het kaarslichtje dat pal voor mij schijnt,
danst parmantig mee op hun aanwezige ademzucht .
Zoals ieder jaar hef ik het glas en ik roep,
prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
-
Mijn deurbel weerklinkt en op de achtergrond hoor ik Maria Callas,
die heel zachtjes het Ave Maria zingt.
Mijn nog steeds in leven zijnde familie en vrienden, betreden mijn inmiddels overvolle huis.
Opnieuw hef ik het glas en ik roep,
jullie allemaal zijn mijn vrienden tot in de eeuwigheid.
Welkom, voel je thuis.
ingridvanderweegen
We zullen waarschijnlijk nooit echt teweten komen wat er precies gebeurd is.
We lazen vaak samen de mooie reis verslagen van lg.
Aankomende vakantie gaan we richting de streek van LG.
En ook dan zullen we veel aan hem denken.
Lg veel sterkte, kracht, goede kerstdagen en jaarwisseling toegewenst
LG een gedicht voordragen. Zodat we laten merken dat Hun LG en zijn familie niet vergeten.
Ik voel hun aanwezigheid.
Mijn beschermengelen dwalen als schaduwvlekjes om mij heen.
Mijn dierbaren heb ik niet voorgoed verloren,
want zodra ik mijn ogen sluit kan ik ze zien,
voelen en horen.
-
Eén voor één roep ik ze zachtjes bij hun naam,
waarna ik ze luchtig voel passeren als een briesje in de lucht.
Het kaarslichtje dat pal voor mij schijnt,
danst parmantig mee op hun aanwezige ademzucht .
Zoals ieder jaar hef ik het glas en ik roep,
prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
-
Mijn deurbel weerklinkt en op de achtergrond hoor ik Maria Callas,
die heel zachtjes het Ave Maria zingt.
Mijn nog steeds in leven zijnde familie en vrienden, betreden mijn inmiddels overvolle huis.
Opnieuw hef ik het glas en ik roep,
jullie allemaal zijn mijn vrienden tot in de eeuwigheid.
Welkom, voel je thuis.
ingridvanderweegen
We zullen waarschijnlijk nooit echt teweten komen wat er precies gebeurd is.
We lazen vaak samen de mooie reis verslagen van lg.
Aankomende vakantie gaan we richting de streek van LG.
En ook dan zullen we veel aan hem denken.
Lg veel sterkte, kracht, goede kerstdagen en jaarwisseling toegewenst
https://www.youtube.com/watch?v=E2inRd17Yr8
Emontioneel doet me dit denken en voelen aan 'Le Grimpeur'.
Meer heb ik niet. Het klopt niet allemaal maar Boeijen zingt hier zijn hart uit en dat is waar het om gaat.
Emontioneel doet me dit denken en voelen aan 'Le Grimpeur'.
Meer heb ik niet. Het klopt niet allemaal maar Boeijen zingt hier zijn hart uit en dat is waar het om gaat.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik schaam me heel diep,Op 12 Oktober van Le Grimpeur zijn verslag en foto 's genoten en verder niets meer van mij laten horen.Ik heb hier geen excuses voor.
Hopende op een wonder voor een zeer bijzondere man.Familie,Vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Hopende op een wonder voor een zeer bijzondere man.Familie,Vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Een tijd niet op het forum geweest. Geen tijd en andere bezigheden. Ik opende dit topic en verheugde me op een mooi verhaal. Niets was minder waar. Wat een schok. Ik wens hierbij LG en zijn familie en vrienden alle goeds. Uit respect ga ik weer beginnen met dit topic door te nemen en genieten van de verhalen en foto's. Uit respect mogen we deze mooie verhalen niet verloren laten gaan. Ik ga ze in ieder geval proberen te downloaden. Ik ken hem niet persoonlijk en heb niet veel fiets en forum ervaring.... maar toch...
is het fietsen aan het her-ontdekken
- Le Grimpeur
- Forum-lid
update Beste mensen,
De afgelopen week heb ik eindelijk de gelegenheid gehad om alle reacties n.a.v. mijn ongeval te lezen en te herlezen. De vele troostende woorden en het overweldigend aantal reacties zijn voor mijn vrouw en mij een enorme morele steun. Het heeft ons erg ontroerd dat zovelen, mensen die je persoonlijk niet kent, zich zo betrokken voelen bij wat mij is overkomen
Een eenvoudig dankjewel of heel hartelijk bedankt voldoen niet om aan te geven hoe belangrijk deze blijken van steun en medeleven voor ons zijn.
Het liefst zou ik zelf achter de computer zijn gekropen om de vele mails, berichten en de post persoonlijk te beantwoorden. Omdat ik als gevolg van mijn verlamming voor zo ongeveer alles van andere afhankelijk ben, is dat praktisch gezien nogal gecompliceerd. Het spijt mij dat ik het daarom bij zo'n algemeen bericht moet laten. Onder tussen ben ik hard aan het oefenen om overdag steeds langer zonder kunstmatige beademing te kunnen. Daarmee maak ik goede vorderingen.
Helaas zijn de vooruitzichten met betrekking tot mijn verlamming minder gunstig. Te zijner tijd hoop ik nog iets meer te kunnen vertellen over die laatste fietstocht in de Provence.
Allen nogmaals heel veel dank voor jullie steun en medeleven.
Hartelijke groeten, Le Grimpeur.
De afgelopen week heb ik eindelijk de gelegenheid gehad om alle reacties n.a.v. mijn ongeval te lezen en te herlezen. De vele troostende woorden en het overweldigend aantal reacties zijn voor mijn vrouw en mij een enorme morele steun. Het heeft ons erg ontroerd dat zovelen, mensen die je persoonlijk niet kent, zich zo betrokken voelen bij wat mij is overkomen
Een eenvoudig dankjewel of heel hartelijk bedankt voldoen niet om aan te geven hoe belangrijk deze blijken van steun en medeleven voor ons zijn.
Het liefst zou ik zelf achter de computer zijn gekropen om de vele mails, berichten en de post persoonlijk te beantwoorden. Omdat ik als gevolg van mijn verlamming voor zo ongeveer alles van andere afhankelijk ben, is dat praktisch gezien nogal gecompliceerd. Het spijt mij dat ik het daarom bij zo'n algemeen bericht moet laten. Onder tussen ben ik hard aan het oefenen om overdag steeds langer zonder kunstmatige beademing te kunnen. Daarmee maak ik goede vorderingen.
Helaas zijn de vooruitzichten met betrekking tot mijn verlamming minder gunstig. Te zijner tijd hoop ik nog iets meer te kunnen vertellen over die laatste fietstocht in de Provence.
Allen nogmaals heel veel dank voor jullie steun en medeleven.
Hartelijke groeten, Le Grimpeur.
60 x Ventoux
-
- Forum-lid
Sterkte bij het herstel en wat een fantastisch bericht om te lezen, ondanks de minder goede vooruitzichten!
LG, wat een kracht en positiviteit gaat er uit van zo'n bericht. Ik vermoed dat 60x MV een peulenschilletje is bij die revalidatie. Blijf positief ook al zit het een keertje of twee keertjes, tegen. Verlies nooit de moed, geloof in jezelf. Zet m op!
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP